M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

wtorek, 13 kwietnia 1999

Kraj

  • Lech i Tyskie w nowej butelce

    Od kwietnia Lech Browary Wielkopolski i Tyski Browar Książęcy wprowadzają na rynek nowe opakowania - butelki i skrzynki. Większość browarów...

  • Worldwide Partners Inc. dokonało nominacji

    Zarząd Worldwide Partners Inc., światowe zrzeszenie niezależnych agencji reklamowych, którego jedynym przedstawicielem w Polsce jest agencja tj partner, postanowiła nominować...

  • Łgarz Roku znowu z DMB&B

    Tomek Kapuściński, copywriter z agencji DMB&B, swoją kreatywność udowodnił nie tylko w swojej codziennej pracy. Już po raz drugi został...

  • Promocja kaszek i mleka w proszku NestlŽ

    Do końca maja potrwa promocja kaszek produkowanych przez NestlŽ. Konsumenci, którzy prześlą na adres producenta pięć kodów kreskowych wyciętych z...

  • Nowe, bepłatne pismo dla studentów, także poza Warszawą

    "Żak" jest nowym, bezpłatnym miesięcznikiem dla studentów. Ukazuje się w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Dystrybucja odbywa się m.in. poprzez samorządy...

  • Badawcze dylematy Plakandy Int.

    Właściciele firmy reklamy zewnętrznej Plakanda Int. zastanawiają się nad wyborem metody badawczej, dzięki której doszłoby do określenia wartości nośników należących...

Zagranica

  • Agencyjna czołówka w Turcji

    Turecki magazyn branżowy Marketing Turkiye opublikował swój najnowszy raport opisujący aktualne stadium rozwoju branży reklamowej w tym kraju. W ub.r....

  • Europejski Michelin zostaje w TBWA

    Franuski potentat oponiarski, koncern Michelin, zdecydował o pozostawieniu w paryskim oddziale agencji TBWA budżetu szacowanego na 60 mln USD. TBWA...

  • Procter & Gamble wprowadza nowy szampon w USA

    Jeszcze w tym tygodniu w USA rozpocznie się kampania reklamowa nowego szamponu Head & Shoulders Refresh, marki należącej do Procter...