M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

czwartek, 1 czerwca 2000

Kraj

  • Rusza VIVA Polska

    12 czerwca rozpocznie nadawanie VIVA Polska, polskiej wersji niemieckiego kanału telewizji muzycznej. Sześciogodzinny codzienny program będzie nadawany jako okno w...

  • Koncern Future Network kupił wydawnictwo Silver Shark

    Brytyjski potentat w branży wydawniczej, Future Network, nabył wrocławskie wydawnictwo Silver Shark, specjalizujące się w magazynach o grach komputerowych i...

  • Kolorowa miarka dla dzieci w "Super Expressie"

    "Super Express" w swoim wczorajszym ogólnopolskim wydaniu przygotował prezent z okazji Dnia Dziecka. Jest to kolorowa, z obrazkami, miarka dla...

  • Cadbury wprowadza na rynek wafelki Bam

    Cadbury pod koniec maja wprowadzi na rynek wafelki BAM, o nadzieniu orzechowym, oblane czekoladą. Charakteryzują się one jeszcze jedną cechą...

  • Dwie kampanie JWT/Parintex

    W maju rozpoczęły się dwie kampanie przygotowane przez agencjęĘJWT/Parintex. Kampania dla kawy Jacobs Merido składa się z dwóch części: promocyjnej...

  • Utkane z barw natury

    Pod tym hasłem agencja AMS Studio 4 rozpoczęła nową akcję promocyjną dla największej w środkowowschodniej Europie fabryki dywanów - Angella...

  • Bimer Mazurczak przygotował kampanię dla Kasztelana

    Agencja reklamowa Bimer Mazurczak przygotowała pierwszą ogólnopolską kampanię reklamową dla piwa bezalkoholowego Kasztelan. Jego producentem jest Kasztelan Browar Sierpc SA,...

  • Rusza VIVA Polska

    12 czerwca rozpocznie nadawanie VIVA Polska, polskiej wersji niemieckiego kanału telewizji muzycznej. Sześciogodzinny codzienny program będzie nadawany jako okno w...

  • Koncern Future Network kupił wydawnictwo Silver Shark

    Brytyjski potentat w branży wydawniczej, Future Network, nabył wrocławskie wydawnictwo Silver Shark, specjalizujące się w magazynach o grach komputerowych i...

  • Kolorowa miarka dla dzieci w "Super Expressie"

    "Super Express" w swoim wczorajszym ogólnopolskim wydaniu przygotował prezent z okazji Dnia Dziecka. Jest to kolorowa, z obrazkami, miarka dla...

  • Cadbury wprowadza na rynek wafelki Bam

    Cadbury pod koniec maja wprowadzi na rynek wafelki BAM, o nadzieniu orzechowym, oblane czekoladą. Charakteryzują się one jeszcze jedną cechą...

  • Dwie kampanie JWT/Parintex

    W maju rozpoczęły się dwie kampanie przygotowane przez agencjęĘJWT/Parintex. Kampania dla kawy Jacobs Merido składa się z dwóch części: promocyjnej...

  • Utkane z barw natury

    Pod tym hasłem agencja AMS Studio 4 rozpoczęła nową akcję promocyjną dla największej w środkowowschodniej Europie fabryki dywanów - Angella...

  • Bimer Mazurczak przygotował kampanię dla Kasztelana

    Agencja reklamowa Bimer Mazurczak przygotowała pierwszą ogólnopolską kampanię reklamową dla piwa bezalkoholowego Kasztelan. Jego producentem jest Kasztelan Browar Sierpc SA,...

Zagranica