M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

środa, 5 lipca 2000

Kraj

  • Trzecia edycja Programu Odpowiedzialnej Sprzedazy

    Krajowe Stowarzyszenie Przemyslu Tytoniowego chce dotrzec do ponad 100 tys. handlowców w czasie 3. edycji POS. Otrzymają oni materiały wskazujące,...

  • Lato z Radiem i Wirtualna Polska

    W tym roku po raz pierwszy Lato z Radiem jest takze dostepne w sieci - partnerem internetowym programu I Polskiego...

  • Goplana rozszerza linie zelkow i cukierkow

    Goplana wprowadzila na rynek nowe produkty w dwoch kategoriach zelkow i cukierkow. Do rodziny zelkow JOJO, adresowanych do najmlodszych konsumentow,...

  • Aktis Media promuje swoja oferte

    Firma Aktis Media, wchodzaca w skład Grupy Medialnej AMS, zamierza zaoferowac pelne pakiety powierzchni reklamowych na stadionach pilkarskich. Oferta dotyczy...

  • Promocja Sondy rozstrzygnieta

    Nastapilo rozstrzygniecie konkursu firmy Sonda SA, przebiegajacego pod haslem "Ogrod pelen nagrod". Konkurs rozpoczal sie 3 kwietnia, a dotyczyl sokow...

  • Agora mnozy lokalne rozglosnie radiowe

    Kolejna, 13. juz, lokalna muzyczna rozglosnia Agory SA niebawem ruszy w Rzeszowie. "Czekamy na podpisanie i wydanie koncesji KRRiTV, jestesmy...

  • Koniec McCann-Communications

    Od 1 lipca rozpoczynaja dzialalnosc wyspecjalizowane agencje McCanna: Momentum (McCann Experimental Marketing), MRM (McCann Relationship Marketing) i PRisma Communications -...

Zagranica

  • SKROTEM PO SWIECIE

    Armia USA powierzyla agencji Leo Burnett z Chicago swoj budzet wynoszacy 95 mln USD rocznie. W przetargu startowalo wiele agencji,...