piątek, 1 lutego 2008
Agora SA i firma produkcyjna Kiton Art wydały książkę z płytą "Męska muzyka" Wojciecha Waglewskiego i jego synów, inspirowaną twórczością...
Spółka Hachette Filipacchi Burda Polska Sp. z o.o. (HFBP) zmienia nazwę na Burda Media Polska. Zmiana jest wynikiem przejęcia 100...
Bacardi-Martini Polska wprowadził do sprzedaży gin Bombay Sapphire w nowym opakowaniu. Subtelne szafirowe pudełko ma podkreślać oryginalny styl oraz prestiż...
Unilever promuje w internecie markę Gorący Kubek. W ramach kampanii "Tego mi trzeba" agencja Artegence zbudowała site www.tegomitrzeba.pl, którego główną...
Właściciel koncesji warszawskiego Radia PiN 102 FM - Agencja Wydawnicza i Marketingowa "Mediabank" SA - ma nową radę nadzorczą. Weszli...
Monika Pyzel przejęła w biurze reklamy TVN część obowiązków Anny Gołębickiej, byłej szefowej zespołu strategii rozwoju i wsparcia sprzedaży (od...
Joanna Papużyńska została szefem nowego działu Customer Loyalty by Call Center Poland. Struktura powstała w ramach Call Center Poland (CCP)...
Polonia Indoor Advertising (PIA), dostawca nośników indoorowych, wspiera kampanię wizerunkową trzech serwisów tematycznych Agory SA. Wspiera promocją na nośnikach sieci...
Raiffeisen Bank Polska w tym roku planuje mocne uderzenie reklamowe. Chce wzmocnić swój wizerunek. Jak mówi Joanna Cegłowska, dyrektor marketingu...
Agencja Market Place (Grupa Eskadra) powiększyła dział obsługi klienta - Marek Guzowski został account managerem. Do jego obowiązków należy opracowywanie...
Oferta handlowa Drapacz Chmur Young zostanie w lutym br. poszerzona o Radiostację (Eurozet). Pakiet został przygotowany z myślą o klientach...
Polskie Radio odświeża stronę internetową agencji reklamy Polskiego Radia. Nowa strona www.polskieradio.pl/reklama utrzymana jest w kolorystyce korporacyjnej Polskiego Radia. Zawiera...
Tobacco Trading International Poland (TTI Poland) wprowadził do sprzedaży markę Look Out. Jest to oryginalny holenderski tytoń przeznaczony do ręcznego...
Time SA, biuro sprzedaży czasu reklamowego, m.in.: Radia Eska, Eska Rock, Wawa i Vox FM, wprowadza zmiany w zakresie pośrednictwa...
Arkadiusz Mierzwa został rzecznikiem prasowym i dyrektorem biura prasowego banku Pekao SA. Ostatnio był reporterem i prezenterem w TVN24 i...
Union Investment TFI rozpoczyna współpracę ze stołecznym Radiem PiN 102 FM. Rozgłośnia nadawać będzie przygotowywane we współpracy z tym towarzystwem...
Dziennik "Polska" (Polskapresse) od początku lutego br. będzie dostępny także na pokładach samolotów Polskich Linii Lotniczych LOT. W samolotach wylatujących...
Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE) popiera decyzję firmy Multimedia Polska, operatora sieci kablowej Multimedia, o nieprzedłużeniu umowy na nadawanie programu...
AMS SA i Jet Line, firmy reklamy zewnętrznej, zawarły umowę o współpracy przy sprzedaży nośników reklamowych na stacjach benzynowych. Umowa...
Klub sportowy Lech Poznań podpisał umowę sponsorską z firmą Hansgrohe. Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia na kolejne...
Ruszył nowy studencki wortal językowy www.jezyki.eurostudent.pl - serwis należący do portalu studenckiego Eurostudent.pl. (Feniks Media Group). Jest on adresowany do...
Nike Poland pracuje nad nowym projektem komunikacyjnym - "Tutaj jestem", będącym adaptacją międzynarodowej kampanii reklamowej "Here I am". Projekt ma...
Raisio Polska Foods wystartował z nową kampanią margaryn prozdrowotnych "Benecol - wybór serca dla zdrowszego życia". - Kampania adresowana jest...
Michał Staszewski obejmie stanowisko szefa zespołu sprzedaży TVN Med, telewizyjno-internetowej platformy medycznej Grupy TVN, kierowanej do lekarzy i farmaceutów. To...
Spółka Teleprogram, wydawca m.in. "Teleprogramu", rozszerza współpracę z dziennikami regionalnymi. Ostatnio podpisała umowę z "Expressem Bydgoskim" (wydawca: Express Media), dla...
Blanka Przybysz-Skrzyniarz, dyrektor marketingu VTS Group, odpowiada za koordynację międzynarodowych projektów komunikacyjnych firmy. Ich realizacja rozpocznie się w 2008 r....
"Familiada", weekendowy teleturniej TVP2, od najbliższego weekendu będzie miał nową interaktywną formułę. Dotychczas widzowie programu mogli brać udział w zabawie,...
TV Puls zamierza w tym roku poszerzyć swoje nowe pasmo poranne "Puls o poranku" o wydania sobotnie i niedzielne. Pasmo...
Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający spółki Sare specjalizującej się w e-mail marketingu, został członkiem zarządu oraz udziałowcem firmy. Zmiana ta wiąże...
Netia sprzeda posiadane 23,4 proc. udziałów w P4, operatorze sieci komórkowej Play, dotychczasowym współudziałowcom, czyli islandzkiemu funduszowi Novator, z którym...
G+J Polska tworzy w każdym z pionów wydawniczych stanowisko dyrektora promocji. Odpowiedzialność dyr. promocji będzie obejmować: stworzenie, wdrożenie i nadzór...
Izabela Jagodzik objęła stanowisko product managera w Laboratorium Kosmetycznym "Dr Irena Eris". Odpowiada za linię słoneczną oraz fluidy marki Lirene....
Raisio Polska Foods planuje od lutego br. zmianę sposobu współpracy z agencjami reklamowymi. Dotychczas wiodącą agencją marketera, z którą miał...
Portal Wirtualna Polska (WP) we współpracy z Yeslogo, marką handlową spółki Talento, uruchomił nowy serwis usługowy Logo.wp.pl. Za jego pośrednictwem...
Piotr Omielczenko rozstaje się z domem mediowym ACT Europe należącym do grupy Aegis Media - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. W agencji...
Polski oddział General Motors zajmie się działaniami public relations marek samochodów Cadillac, Corvette i Hummer w Polsce. Jest to konsekwencja...
Wydawnictwo G+J Polska wybrało w wyniku konkursu agencje reklamowe Saatchi & Saatchi oraz Young & Rubicam do obsługi kreatywnej swoich...
Agencja interaktywna Tribal DDB wygrała przegląd na obsługę głównego serwisu marki piwa Tyskie z portfolio Kompanii Piwowarskiej. Liczba i nazwy...
G+J Polska na podstawie przedstawionych credentials wyłoniło listę domów mediowych, które zaprosiło do kolejnego etapu przetargu na obsługę mediową. Znalazły...
Agencja public relations Multi Communications rozpoczęła współpracę z holdingiem ITI w zakresie PR korporacyjnego i komunikacji zewnętrznej. Do zadań agencji...
Brytyjska organizacja konsumencka Which? wyraziła swoje oburzenie z powodu przyjęcia przez Unię Europejską systemu oznaczania żywności systemem GDA. Skrót ten...
Nik Studzinski, executive creative director londyńskiego oddziału sieci agencji reklamowych Publicis, odchodzi z firmy. Ma dołączyć do zespołu Mother jako...
Firma motoryzacyjna Ford sfinansowała najnowszy klip wideo Aleshi Dixon, byłej wokalistki zespołu Mis-Teeq. Klip promuje zarówno jej najnowszy singiel, jak...
PepsiCo będzie reklamować pięć marek swoich napojów wokół transmisji meczów Super Bowl. Wspierane brandy to: Gatorade G2, Amp Energy, SoBe...
Europejscy przewoźnicy kolejowi skupieni w konsorcjum Rail Team rozpoczęli poszukiwania agencji reklamowej, która będzie odpowiedzialna za ich projekty komunikacyjne. W...
Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na obsługę budżetu przygotowania kampanii z okazji 250-lecia marki Guinness. W rywalizacji o...
Kerzner International, deweloper luksusowych resortów wakacyjnych, szuka agencji, która obsłuży ATL-owo luksusowy resort w Dubaju. Na short-liście developera znajdują się...