piątek, 12 września 2008
Skoda Auto Polska rozpoczyna kampanię wprowadzającą na polski rynek nowy model samochodu Skoda Superb. W ramach kampanii launchowej agencja IQ...
Deutsche Bank PBC w ramach działań wizerunkowych dla swojej marki DB Kredyt podpisał umowę sponsorką na bieżący sezon ligi żużlowej...
Axel Springer Polska wprowadza zmiany w "Magazynie Sportowym Tempo", piątkowym dodatku do "Przeglądu Sportowego". Suplement, który do tej pory był...
Firma badawcza ABR Sesta planuje syndykatowe badanie promocji w sklepach. Chodzi o stały monitoring takich aktywności marketerów jak materiały POS,...
Zarząd Telewizji Polskiej zdecydował o wstrzymaniu budowy siedzib oddziałów terenowych TVP w Kielcach, Gorzowie Wielkopolskim, Olsztynie i Łodzi oraz redakcji...
Piotr Kuc, dyrektor generalny Coty Polska odpowiadający także za Europę Wschodnią, prawdopodobnie zajmie się innym regionem w strukturach koncernu, dowiedzieliśmy...
Piotr Dudek objął stanowisko country managera w Netgear Poland, firmie projektującej produkty sieciowe. Ostatnio funkcję tę pełnił Wojciech Karwowski. Od...
Coca-Cola rozszerzyła markę Cappy i wprowadziła Cappy Owocowe Śniadanie. Nowa linia innowacyjnych produktów to śniadaniowe miksy owocowe dostępne w dwóch...
Dziennik "Polska" (Polskapresse) dołączył do dzisiejszego wydania pierwszy numer nowego dodatku "Warszawa". Pismo będzie kolportowane tylko ze stołecznym wydaniem gazety....
Nestle Polska prowadzi globalny relaunch marki kawy Nescafe Classic. Słoik w nowym kształcie i z nową szatą graficzną jest już...
Dziś na krzesłach przymocowanych do billboardów pojawili się żywi modele - w taki niestandardowy sposób w trzech punktach Warszawy oraz...
Wydawnictwo Bauer w październiku br. wprowadzi na rynek miesięcznik "Kobieta i Życie". Magazyn ma być poradnikiem skierowanym do kobiet aktywnych...
4fun Media SA, właściciel stacji muzycznej 4fun.tv oraz firm Program i Catmood, złożył do Urzędu Komunikacji Elektronicznej wniosek o włączenie...
Unilever Polska rozpoczął kampanię reklamową nowych smaków herbat czarnych Lipton Piramidki. Informuje w niej o głównych atrybutach nowej linii produktowej...
Istotna podwyżka cennika i dynamiczna cena pakietu albo utrzymanie obecnego status quo - takie modele polityki handlowej rozważa BR TVN...
Ruszyła kampania reklamowa Praktikera pod hasłem "Praktikomania - szał zmian w twoim domu" będąca kontynuacją kampanii o zasięgu ogólnopolskim, której...
Agora podpisała umowę o współpracy z Biurem Promocji i Reklamy "Generalczyk", na mocy której serwis Pracawsprzedaży.pl będzie dostarczał ogłoszenia do...
Hoop Polska wspiera markę Jupik akcją promocyjną "Zakręcone nagrody Jupika" w sieciach handlowych E.Leclerc, Carrefour, Real i Tesco w całej...
Spółdzielnia Mleczarska "Mlekovita" została wezwana do natychmiastowego zaniechania kampanii reklamowej z wykorzystaniem sloganu "100% masła w maśle" oraz wycofania z...
Jak informuje Mirosław Nowoszewski, dyr. zarządzający agencji Supermedia Interactive (ZPR), firma w swoich strukturach wyodrębni w najbliższym czasie dział poświęcony...
Sieć reklamy kontekstowej Adkontekst wprowadza do oferty nową formę reklamową. Intertext to rodzaj reklamy kontekstowej emitowanej w treści artykułów w...
Discovery Channel wystartowało z jesienną kampanią reklamową pod hasłem "Discovery Channel... i robi się ciekawie!". Jej celem jest promocja jesienno-zimowej...
Spółka gastronomiczna PolRest, właściciel m.in. sieci restauracji Rooster, planuje do końca br. otworzenie kolejnych 8-10 lokali pod marką Invito Pasta...
Jacob Engberg dołączył do agencji BBDO Warszawa na stanowisko art directora. Wcześniej związany był z duńską agencją BBDO, a ostatnio...
Przemek Bogdanowicz, chief creative officer i prezes BBDO Warszawa, oraz Tadeusz Żórawski, prezes Universal McCann, będą członkami tegorocznego jury międzynarodowego...
Piotr Misiło został członkiem rady nadzorczej News PR, agencji public relations specjalizującej się w obszarze relacji inwestorskich. Piotr Misiło jest...
Wczoraj do oferty platformy cyfrowej N dołączył dokumentalny kanał TVP Historia. Tym samym telewizja N jest jedyną satelitarną platformą telewizji...
W sieci zadebiutował nowy ogłoszeniowy serwis internetowy Sukces.co.uk, który przeznaczony jest dla Polaków prowadzących firmy w Wielkiej Brytanii. Dzięki niemu...
Canal Plus postanowił bardziej wykorzystać Canal Plus Sport 2, który do tej pory emitowany był jedynie w weekendy. Od połowy...
Ruszyła akcja promocyjna margaryny Rama (Unilever) w Rumunii. Akcja z zakresu marketingu handlowego polega na dołączeniu do dwóch zakupionych opakowań...
Grupa Radiowa "Time" wprowadza do sprzedaży nowy pakiet radiowy o nazwie Total Time, który kieruje do osób aktywnych, mieszkańców dużych...
Firma Canon Europe rozpoczyna przegląd ofert w zakresie planowania i zakupu mediów w ramach swojego paneuropejskiego budżetu wartego 50 mln...
AmRest, spółka zarządzająca siecią restauracji szybkiej obsługi, wybrała agencję Solski Burson-Marsteller do obsługi PR dwóch swoich marek - Pizza Hut...
Murator SA wybrał agencję TBWA do obsługi reklamowej "Super Expressu". Będzie ona odpowiedzialna za działania ATL-owe i BTL-owe dziennika. Została...
Grupa Allianz poszerzy współpracę z domem mediowym Starcom o obsługę kampanii debiutującego na rynku Allianz Banku. Decyzja w tej sprawie...
Firma kosmetyczna Soraya rozesłała briefy przetargowe na planowanie i zakup mediów, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie udało nam się ustalić, jakie...
MTV przystępuje do kampanii społecznej "MTV Switch" mającej na celu wykazanie, że wiele produktów reklamowanych jako "ekologiczne" niekoniecznie pomaga w...
Coca-Cola rozpoczęła globalną kampanię Coke Zero powiązaną z "Quantum of Solace" - najnowszym filmem o przygodach Jamesa Bonda. Jako pierwszy...
Francuska JCDecaux, druga pod względem wielkości grupa reklamy zewnętrznej na świecie, prowadzi negocjacje dotyczące zakupu News Outdoor Group (NOG). NOG...
Carl Hartman będzie nadzorował prace agencji WPP dla jednego z kluczowych klientów - firmy Kimberly-Clark. Obecnie pełni funkcję director of...
Jerry Wright obejmie stanowisko chief executive The Audit Bureau of Circulactions (ABC) w Wielkiej Brytanii. Zajmie stanowisko Chrisa Boyda, który...
Dwór królowej Elżbiety II zapowiedział, że monarchini uda się z wizytą do brytyjskiej siedziby firmy Google. Powodem odwiedzin jest otwarcie...
Aegis Group kupiło agencję specjalizującą się w marketingu wyszukiwarkowym Range Online Media. Agencja ma centralę w Fort Worth w Teksasie....
CBS Outdoor redukuje zatrudnienie w działach marketingu i sprzedaży. Z pracą pożegnali się już Carol Wolrich (marketing director firmy) oraz...
Bentley Motors, należący do grupy Volkswagena koncern produkujący luksusowe samochody, prowadzi przetarg na obsługę budżetu interaktywnego. Nieoficjalnie mówi się, że...
Departament Stanu USA przygotowuje się do antykartelowego dochodzenia w sprawie umowy reklamowej Google z Yahoo! Władze obawiają się, że przyczyni...
Kimberly Baffi otrzymało tytuł Lürzer's Archive International Student of the Year 2008. Nagrodzone zostało za reklamę przygotowaną dla marki Mont...