piątek, 13 listopada 2009
Włodzimierz Szaranowicz został dyrektorem ds. sportu TVP. Podlegać mu będą zarówno projekty sportowe TVP1 i TVP2, jak i kanał TVP...
Bogusław Biszof został dyrektorem marketingu Heineken Russia. Przez ostatni rok piastował funkcję global portfolio managera Heinekena i pracował w Amsterdamie....
Sieć fast food McDonald's wprowadza Strefę Smaku - aspiracyjne produkty w niewygórowanej cenie. Obecnie są dwie kanapki - z kurczakiem...
Ministerstwo Skarbu Państwa wystawiło na sprzedaż wydawnictwo Wiedza Powszechna. Proces sprzedaży odbędzie się w formie aukcji, która planowana jest na...
Firma BBelements, dostawca technologii adserwerowej, rozpoczęła współpracę z portalem filmowym Filmweb.pl. BBelements umożliwia sieciom i witrynom zarządzanie przestrzenią reklamową, a...
56 kanałów, a wśród nich takie nowości, jak: BBC Knowledge, BBC Lifestyle, Discovery Historia, Discovery ID, TVP Historia, Domo, oraz...
Ruszają działania reklamowe platformy N (Grupa TVN). Kampania promocyjna obejmie telewizję, kino, radio, prasę i internet. Działania prowadzone będą pod...
Agencja reklamowa White Rabbit opracowała koncept kreatywny projektu "KasaNowa dla Studentów". Projekt promuje konto dla studentów w banku BGŻ. Kampania...
Agencja reklamowa Grupa CzteryCzwarte utworzyła nowe struktury - Ambasada Brand Communications i CzteryCzwarte Brand Design. Zmiany mają na celu dalszy rozwój grupy,...
Z agencją reklamową Zero7 rozstali się Magdalena Spisak, new business manager i account manager, oraz Maciej Ners, account executive. Obowiązki...
Procter & Gamble przygotował dla kilku swoich marek kosmetycznych specjalną komunikację marketingową opartą na motywach zimowych. Akcją objęte są takie...
Agencja Tam Tam Media rozpoczęła współpracę z polskim oddziałem firmy Globetek. Umowa została zawarta na rok z możliwością przedłużenia. Tam...
Agencja reklamowa G7 przygotowała kampanię reklamową wprowadzającą na rynek polski nowy produkt - Ferrero Duplo. 30-sekundowy spot wyświetlany jest we...
Agencja Euro RSCG 4D przygotowała dla PTK Centertel, operatora sieci komórkowej Orange, nową kampanię reklamową pt. "Pozytywne cięcia". Projekt komunikacyjny...
Tomik Tybora odpowiada za komunikację i marketing w odzieżowej firmie H&M Hennes & Mauritz. Podlegają mu rynki: Polski, Czech, Słowacji...
Polkomtel wyłonił short-listę w przetargu mediowym, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Marketer nie skomentował informacji na ten temat. Według naszych źródeł w...
BMW, właściciel marek BMW i Mini, przegląda oferty domów mediowych w regionie - wynika z nieoficjalnych informacji. Przedstawiciele BMW nie...
ING Direct rozpisał międzynarodowy przetarg na planowanie i zakup mediów. Marketer ma skonsolidować budżet na ośmiu rynkach, na których działa....
Sieć agencji reklamowych Euro RSCG przejęła od BBDO obsługę globalnego budżetu Duluksa z portfolio Akzo Nobel. Jego wartość szacuje się...
Należąca do koncernu Kraft Foods marka słodyczy Cote d'Or od 2012 r. będzie sprzedawała produkty certyfikowane przez Rainforest Alliance. Projekt...
Russ Klein, dotychczasowy global marketing chief sieci fast food Burger King, odchodzi z firmy z powodów osobistych. Jego obowiązki przejmie...
Według analiz firmy PQ Media wydatki na reklamę na cyfrowych nośnikach out-of-home będą wciąż rosły, jednak wolniej niż do tej...
Producent systemów nawigacji TomTom wybrał duńską agencję reklamową Selmore do obsługi swojego europejskiego budżetu ATL. Selmore pokonała w przetargu agencje...