M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 9 kwietnia 2010

piątek, 9 kwietnia 2010

Top News

Artykuły weekendowe

  • Taki tydzień według Rafała Szysza

    Tydzień świąteczny, i to tuż po prima aprilis, musiał obfitować w jaja. I nie ma się czemu dziwić. Na szczęście był biznesowo krótki, no więc i ja się streszczę w moim streszczeniu tygodnia.

  • Rysuje Swiift

    Aktualna kampania reklamowa i subiektywne spojrzenie ekipy Swiift składają się na grafiki, które od kwietnia br. ukazywać się będą w MMP24 i portalu Mediamikser.pl.

  • Maison dla NBP: Polacy słabi w obrocie bezgotówkowym

    Z przeprowadzonych badań wynika, że tylko 30 proc. Polaków chętnie korzysta z obrotu bezgotówkowego.

  • Jak utrzymać przewagę na rynku przyszłości?

    Badanie PricewaterhouseCoopers potwierdza głębokie zmiany w psychice menedżerów firm i ich klientów.

  • Koronki odkrywają wiosnę

    Na ulicach największych miast roi się od reklam, na których modelki prezentują nie tylko swoje ciała, ale przede wszystkim... bieliznę. To "trudny" moment dla męskiej części kierowców.

  • Aptekarze napisali do biskupów

    Naczelnej Radzie Aptekarskiej nie spodobał się pomysł promocji leków w kościołach.

  • Wojtek Dagiel Live

    Dyrektor kreatywny McCanna, po godzinach artysta warszawskiej sceny elektronicznej, zaprasza na koncert.

  • Saatchi dla studentów

    Saatchi & Saatchi Digital szkoli studentów podczas warsztatu „Jak skutecznie się reklamować”.

  • Finał „Zagubionych” - spot za prawie milion

    Marketerzy chcą być obecni za wszelką cenę w stacji ABC podczas emisji ostatniego odcinka serialu „Zagubieni”.

  • Ryanair zarobi na toaletach

    Tani przewoźnik lotniczy planuje wprowadzenie opłat za korzystanie z toalet na pokładach swoich samolotów. Pasażerowie zapłacą za taką możliwość albo jednego funta, albo jedno euro.

  • Patrycja Pruchnik w Indiach

    Po zakończeniu kariery w PR przyszedł czas na naukę jogi.

  • Mucha w "Ustach"

    Anna Mucha zagra w serialu TVN.

  • Ryk, dym, moc i rywalizacja

    Ryk silników, światła, dym, rywalizacja i dobra zabawa towarzyszyły imprezie firmowej pracowników FoodCare.

  • Polsat zmienia Top Trendy

    Muzyczny festiwal Polsatu w tym roku odbędzie się na... hipodromie.

Kraj

Przetargi

Zagranica

  • Tiger Woods wraca z Nike

    Golfista zamieszany w skandale obyczajowe bohaterem najnowszej kampanii reklamowej firmy Nike.

  • Facebook szeptany

    Marketing szeptany w serwisie społecznościowym Facebook ma największy wpływ na decyzje zakupowe - wynika z raportu firmy Morpace.

  • Starbucks na zimno

    Sieć testuje rynek zimnych napojów kawowych, gotowych do picia.

  • Coca-Cola wraca do korzeni

    Jeden z największych marketerów świata zdecydował się na komunikowanie podstawowych atrybutów swoich produktów.