M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 7 maja 2010

piątek, 7 maja 2010

Top News

Artykuły weekendowe

  • "Miasto Fotki" może się przydać

    Wydarzenia mijającego tygodnia ocenia Arkadiusz Legoń, dyrektor ds. strategii agencji interaktywnej Golden Submarine.

  • Badania rynkowe mają się dobrze

    Według Arkadiusza Wódkowskiego, prezesa Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, rynek badań jako jedyny związany z usługami marketingowymi odnotuje w tym roku wzrost przychodów ze sprzedaży.

  • Jak oni planują!

    Po młodych lwicach z Initiative (sukces w 2009 r.) nagrodę Young Media Lions odebrali w tym roku Piotr Gleinert ze Starlinka oraz Filip Beźnicki ze Starcomu. Młodzi mediowcy proszą teraz o trzymanie kciuków przed światową edycją konkursu.

  • Ilu Polaków uprawia seks w kinie?

    Siedmiu procentom Polaków zdarza się uprawiać seks w kinie, ale tylko dla jednego procenta dobry film to taki, który zdobył nagrody na festiwalach filmów artystycznych - marka Orange podsumowała pierwszy rok akcji "Środy z Orange" w Polsce.

  • Polak potrafi

    Sukces Polski i Platige Image na Expo 2010 w Szanghaju.

  • Pomarańczowy pelikan prześladowca

    Pastisz reklamy w cyklu "Rysuje Swiift".

  • Prada w Jaguarze

    W najnowszych modelach Jaguara wykorzystana jest skóra pochodząca od producenta, który dostarcza ją m.in. dla domu mody Prada.

  • Rodzimi celebryci na imprezie Forda

    Znani polscy aktorzy i prezenterzy trenowali kitesurfing na Wyspach Kanaryjskich.

  • Menedżer, który wspiera płodność

    Marta van der Toolen z IQ Marketing założyła firmę "FertiMedica" Centrum Wspierania Płodności.

  • Zjazd Reklamy niezagrożony

    Jakub Furmaniak z agencji reklamowej Tuba dementuje pogłoski o tym, że największa branżowa impreza zimowa w przyszłym roku miałaby się nie odbyć.

  • MTV wysprzątało zoo

    Pracownicy MTV Networks Polska w czynie społecznym.

  • Brzydki zapach na wesoło

    Producenci dezodorantów ruszyli z promocją swoich "leków na brzydki zapach". Unilever i Henkel postawiły na dowcip.

Kraj

Przetargi

Zagranica