M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 24 września 2010

piątek, 24 września 2010

Top News

Artykuły weekendowe

  • "Przekrój" na przekór rynkowi

    Tygodnik wraca do korzeni, podczas gdy konkurencja szuka nowych rozwiązań. Hubert Żyżkowski, kierownik ds. marketingu i PR w Mediach Regionalnych, podsumowuje zmiany, jakie zaszły w tygodniku.

  • Wiewiórski o purpose brands

    Jarosław Wiewiórski, dyr. kreatywny Scholz & Friends, uważa, że Polsce brakuje purpose brands. Daje trzy przykłady marek, które mają prawdziwych believers.

  • Schulz o zasadzkach adaptacji

    Coraz częściej agencje stają przed zadaniem sprawnego przeniesienia międzynarodowych kampanii na lokalne rynki. O problemach związanych z tego typu projektami piszą menedżerowie agencji reklamowej Schulz.

  • Pasjonat demosceny zbiera kolejne laury

    Paweł Tomas z FireFly Group wraz z grupą Elude zwycięzcami Demo Compo na Riverwash 2010.

  • Najgorsze z najgorszych

    Witryna Consumerist.com prezentuje najgorsze amerykańskie reklamy telewizyjne.

  • Bogaci jeszcze bogatsi

    Gates nr 1 w Stanach Zjednoczonych według "Forbesa".

  • Rysuje Swiift

    Czy da się porównać superbohaterów? Sprawdzić moc ikony marki 36,6 z kimś, kto wielokrotnie ratował świat?

  • Maurice Rochard Hennessy w Polsce

    Przedstawiciel ósmego pokolenia rodziny tworzącej najpopularniejszy koniak na świecie będzie przekonywać do łączenia tego trunku z potrawami.

  • Mazda i Festiwal Sushi

    Marketer wspiera weekend kultury japońskiej w Polsce.

Kraj

Przetargi

Zagranica