M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 8 października 2010

piątek, 8 października 2010

Top News

Artykuły weekendowe

  • O Tequili, DDB i celebrytach

    Monika Biedrzycka, CEO & managing director w Momentum Worldwide, komentuje miniony tydzień.

  • Małe rewolucje

    Maciej Gontarz, managing director Euro RSCG Digital, zastanawia się nad skutkami niedawnych zmian w niektórych social mediach, takich jak Twitter i Grono.net.

  • Granice "lokalności" piwa

    Czy lokalne browary należące do dużych koncernów straciły trochę z lokalności? Czy reprezentują te same wartości co mali, regionalni wytwórcy i jak duże znaczenie ma to dla konsumenta? O dylematach branży pisze Kornelia Radzięta, strategic planner z Schulz Brand Friendly.

  • Gapowe kosztuje

    Rysownicy agencji Swiift nawiązują do reklamy filmu, który choć o kozach, to zapamiętany został przede wszystkim z gwiazdorskiej obsady.

  • Krwawa akcja agencji Wizard

    "Reklamo, oddaj krew!" - nawołują twórcy dość makabrycznej, acz o szczytnym celu kampanii społecznej.

  • Rekrutacja na słodko

    Pasjonaci reklamy poszukiwani przez San Markos.

  • Co ma wspólnego Cookie Monster z HIV?

    "Ulica Sezamkowa" w wersji nigeryjskiej adresuje trudne problemy, m.in. AIDS.

  • Facebook zacieśnia więzi

    Ponieważ tydzień bez nowinek o Facebooku to tydzień stracony, przytaczamy, co wymyślił Mark Zuckerberg w minioną środę.

Kraj

Przetargi

Zagranica