M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 19 listopada 2010

piątek, 19 listopada 2010

Top News

Artykuły weekendowe

  • Disney stawia na polskie produkcje

    O rynku kanałów dla dzieci i planach Disneya odpowiada Maciej Bral, wiceprezes i dyrektor generalny Disney Channel na Europę Środkowo-Wschodnią, RPA i Bliski Wschód.

  • Wieszanie ludzi w Facebooku

    O internetowych osądach słów kilka pisze Ilona Grzywińska, konsultant PR i social media w firmie 123people. Radzi też, jak zadbać, aby negatywne wpisy w social mediach nie wpłynęły na naszą karierę.

  • Album z kreacjami z "Tańca z gwiazdami"

    Na rynku pojawiło się wydawnictwo poświęcone kreacjom gwiazd z 11 edycji turnieju telewizyjnego.

  • Rysuje Swiift

    Z jaką reklamą kojarzą się te wańki-wstańki?

  • Tupperware wierzy w marketing szeptany

    Producent naczyń i akcesoriów kuchennych z tworzyw sztucznych jest przekonany, że bezpośredni kontakt z konsumentem jest skutecznym narzędziem sprzedaży.

  • Marketing sensoryczny nabiera znaczenia

    Mood Media Corporation przekonuje, że konsument dłużej zostanie w sklepie, gdy będzie w nim ładny zapach.

  • Szejkowie reklamy w Bahrajnie

    Najbliższy kongres organizacji reklamowej IAA odbędzie się na Bliskim Wschodzie.

  • Efektywne "Paczkobranie" [CASE STUDY]

    Kampania "Paczkobranie" zrealizowana dla InPost przez WeAreMedia.pl to niepobity do tej pory rekord w przestrzeni polskiego Facebooka. Ponad 320 tys. internautów uległo poleceniu "Wskaż skrytkę i odbierz nagrodę w Paczkomacie".

  • Fenomen Dacii

    Renault musiało zwiększyć moce produkcyjne.

Kraj

Przetargi

Zagranica