M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 28 stycznia 2011

piątek, 28 stycznia 2011

Top News

Artykuły weekendowe

  • Stop! In the name of …!

    Monika Bierwagen, dyr. zarządzająca agencji Grey Worldwide Warszawa, obecnie na urlopie wychowawczym, z pozdrowieniami i refleksjami z "dalekiego" Pasymia.

  • Sposób na déjà vu…

    Brand consultant/copywriter Tomasz Ciechański o tym, że sposób może być niepokojąco podobny do pomysłu. Vide Knorr versus Winiary.

  • Skarpetki i dezodorant najbardziej żenujące według GiftAdvisor.pl

    Agencja reklamowa DDB przygotowała analizę najbardziej niepożądanych prezentów świątecznych. Dane pochodzą z serwisu GiftAdvisor.pl, który został uruchomiony na początku grudnia ub.r.

  • Gorące, ale łatwo o błędy

    Z punktu widzenia serwisów społecznościowych rok 2011 zapowiada się bardzo obiecująco. O tym, co się wydarzy, wypowiedzieli się eksperci działający w grupie roboczej "Społeczności" w ramach IAB Polska.

  • Mity ery Sprzedaży 2.0

    Piotr Stefaniak, ekspert firmy szkoleniowej Berndson, specjalizujący się w sprzedaży, podpowiada, jak być dla klienta partnerem, a nie natrętem.

  • Coś się kręci w Szkole Mistrzów Reklamy

    Naucz się kręcić filmy reklamowe, a potem zostań świetnie zarabiającym reżyserem. W osiągnięciu tego celu mogą pomóc odpowiednie warsztaty.

  • Ekspercie - daj się poznać

    CBC Film Productions przekonuje, że promocyjne materiały filmowe to skuteczna komunikacja z potencjalnym klientem.

  • Górniak twarzą polskiej firmy kosmetycznej

    W mediach pojawiła się informacja, że Edyta Górniak będzie reklamować markę polskich kosmetyków. Tylko jakich, gdy największe firmy twierdzą, że temat ich nie dotyczy.

  • Tippingpoint wiesza Mini

    BMW chce przekonać, że nawet kultowe Mini może mieć napęd na cztery koła.

  • UPS szuka doskonałej torebki

    Firma kurierska realizuje projekt we współpracy z Anią Kuczyńską.

Kraj

Przetargi

Zagranica

  • Sony szykuje NGP i serwis społecznościowy

    Sony wprowadzi Next Generation Portable PlayStation popularnie zwaną NGP w drugiej połowie roku, a także otworzy serwis społecznościowy dla graczy Live Area.

  • Agencje powalczą o Viagrę

    Pfizer szykuje nową kampanię "niebieskiej pigułki". W tym celu poszukuje odpowiedniej agencji.

  • UM będzie przekonywał do wizyt w RPA

    Universal McCann wygrał przetarg na promocję turystyki w Republice Południowej Afryki. Kontrakt podpisano na trzy lata, a budżet przewidziany na globalne działania reklamowe to 20 mln funtów.

  • Przewodnik po social mediach

    ISBA opublikuje poradnik dla reklamodawców z zaleceniami, jak najskuteczniej korzystać z mediów społecznościowych.