M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 11 marca 2011

piątek, 11 marca 2011

Top News

Artykuły weekendowe

  • Zdjęcie (z) profilu

    O ostrożności w komunikacji w mediach społecznościowych pisze Bartłomiej Brzoskowski, social media specialist w Digital One.

  • Przekłamany wizerunek Polki w reklamie

    Polka w reklamie nadal traktowana jest stereotypowo, a polska reklama nadal pozostaje w tyle za przemianami mentalnymi naszego społeczeństwa - uważa Wojciech Dagiel, dyrektor kreatywny agencji McCann Erickson, należącej do McCann Worldgroup.

  • Dekalog marketera w Facebooku

    K2 radzi, jak być skutecznym w Facebooku.

  • Polacy tępią fochy!

    Ponad 160 tys. Polaków ogłosiło w Facebooku nowe święto.

  • Rynek telewizyjny według At Mediów

    Ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży stacji tematycznych przy jednoczesnym 4-procentowym wzroście stacji ogólnopolskich. Jedynka z największą obniżką cen. Tak wyglądał luty br. według zestawień przygotowanych przez At Media.

  • Czym się różnią panie i panowie?

    Portal Ofeminin.pl opublikował wyniki badania "Wartości i postawy - różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami" przeprowadzonego przez AuFeminin.com. Wniosek? Kobiety sądzą, że mężczyźni mają lepiej, a oni upierają się, że jest odwrotnie. Najważniejsza zaś jest rodzina.

  • Jennifer Aniston w zabawnym viralu Smart Water [WIDEO]

    Marka wody przygotowała dowcipną kampanię viralową z hollywoodzką gwiazdą, swoją ambasadorką.

  • Pan Kazimierz znika na dobre

    Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, ubolewa, że po okocimskim Zagłobie, brandmanagerska kosa wycięła Pułaskiego z Warki.

  • Pokaż, kotku, co masz w środku...

    Marka Alpen Gold w sposób niezamierzony zwiększyła impakt swoich reklam outdoorowych.

  • Tuning marki w Facebooku

    Radosław Zarzeczny, account director w agencji 3loco, twierdzi, że marka w Facebooku powinna być jak samochód po tuningu rodem z serii "Szybcy i Wściekli". Wybierając się takim autem na przejażdżkę, bez wciskania wysokich biegów można zmarnować jego potencjał.

  • Niepełnosprawna modelka twarzą L'Oreala

    Koncern przekonuje, że piękno nie zna żadnych ograniczeń. Aimee Mullins będzie promowała kosmetyki L'Oreal Paris.

  • Milka Razem dla Tatr i Greenpeace Polska najwyżej w rankingu SocialBakers

    SocialBakers opublikował statystyki popularności fan pages za luty br.

  • Czy kobiety są lepszymi szefami finansów?

    Dobrymi szefami finansów mogą być zarówno kobiety, jak i mężczyźni, różni się natomiast ich styl zarządzania, a świadome włączanie kobiet w zarządzanie firmą może mieć realny wpływ na wyniki i rozwój przedsiębiorstwa - to główne wnioski z badania Deloitte.

  • Jak Unilever łowił uśmiechy [CASE STUDY]

    Marketer postawił na długoterminową komunikację w internecie w kontekście wsparcia marki pasty do zębów Signal.

  • Mężczyźni z IQ na Dzień Kobiet

    "Przebieraj w mężczyznach z IQ i pomóż nam pomagać!" to akcja agencji z okazji Dnia Kobiet.

  • Internauci sponsorują "Wszystko"

    Pierwszy polski film sfinansowany przez internautów trafia do kin. Wystąpi w nim m.in. Marta Żmuda-Trzebiatowska.

Kraj

Przetargi

Zagranica