M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 18 marca 2011

piątek, 18 marca 2011

Top News

Artykuły weekendowe

  • Atak "celebów"

    Grzegorz Wyrzykowski, dyrektor nadzorujący departament komunikacji marketingowej w ING Banku Śląskim, uważa, że reklama ze sławną osobą bez pomysłu, jak ją oryginalnie wykorzystać, to w rzeczywistości proteza reklamy.

  • Reklama "Carlosa" niczym "Zielona mila"

    Nowy spot reklamowy Canal+ miał wyglądać i brzmieć jak "Zielona mila". O kulisach powstania najnowszej reklamówki opowiada jej reżyser - Piotr Trzaskalski.

  • Społecznościowy brand

    Wspólna linia przewodnia, ale różne komunikaty - budując brand w serwisach społecznościowych, należy wykorzystać ich specyfikę. Eksperci zalecają szczególną rozwagę w działaniu - marketer wchodzi przecież w nieformalną sieć, nad którą nie sprawuje właściwie żadnej kontroli.

  • Adidas stawia na ludzi z pasją

    Marketer chce wykorzystać moment, zanim ruszą działania promocyjne związane z Euro 2012. Najnowsza kampania to największa międzynarodowa akcja tej marki.

  • Mezalianse i finanse

    Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, przekonuje, że Szymon Majewski do tożsamości PKO BP ma się po prostu nijak.

  • Kalendarz na 365 dni... i 365 pozycji

    Taboo zachęca do różnorodności...

  • "GW" w formie komiksu

    Specjalny numer katowickiej mutacji dziennika jest stworzony w całości jako historyjka obrazkowa.

  • Bukmacherzy typują, kto odpadnie z "Bitwy na głosy"

    Pierwszym przegranym show muzycznego ma być Michał Wiśniewski.

  • Marketing według marki Otard

    Francuski koniak w pięknych reklamach sprzed lat.

  • Tesco radzi się dzieci

    Sieć zaprosiła do współpracy najmłodszych, aby ulepszyli program Schools & Clubs.

  • MBank na czele rankingu Value-D, według MB SMG/KRC

    Nawiązując do globalnego rankingu marek, który powstał w ramach międzynarodowego projektu Value-D, polski oddział firmy badawczej przedstawił najwyżej punktowane marki dla rynku polskiego.

  • Czy marketing mobilny ma szansę rozwoju w Polsce?

    Globalna penetracja mobilnego internetu już niedługo wyniesie blisko 37 proc. - pisze Dariusz Adamczyk z Time4Mobi.

Kraj

Przetargi

Zagranica