M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 25 marca 2011

piątek, 25 marca 2011

Top News

  • Corporate Profiles DDB stawia na nowe media

    Rok 2010 grupa zakończyła wzrostem przychodów rzędu 30 proc. Jej management chce w najbliższym czasie położyć większy nacisk na realizację projektów wykorzystujących interaktywne kanały komunikacji z konsumentem.

  • EB ma szansę wrócić na polski rynek?

    Inicjatywa powstała w Facebooku chce powrotu marki. Czy Grupa Żywiec ugnie się pod naciskiem vox populi?

Artykuły weekendowe

  • Twoja stara czochra lemura na zero

    Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, o tym, że mem internetowy to potężne narzędzie dla strategów i kreatywnych.

  • Makłowicz za legalizacją marihuany [WIDEO]

    Znany kucharz opowiada się w kampanii za obniżeniem kar za posiadanie niewielkich ilości tego narkotyku.

  • KP nauczy smakować

    Kompania Piwowarska nie ustaje w zabiegach promujących kulturę piwa wśród dziennikarzy. Na najbliższym spotkaniu zagości najlepsza degustatorka na świecie.

  • Ruszają zajęcia w Akademii RMF FM

    Eksperci radia przybliżą studentom ekonomii branżę mediów.

  • Rysuje Swiift

    Co ma wspólnego ostatnia reklama Citibanku i rzeczywistość alejki polskiego parku?

  • Ewangelia social mediów

    O zagrożeniach związanych z planowaniem i wdrażaniem kampanii reklamowych, wykorzystujących social media, pisze Teresa Szabłowska, communication manager w Streetcomie.

  • Cztery mity dotyczące AdWords

    Paweł Rybak, wiceprezes Sunrise System, rozprawia się z bajkami krążącymi na temat e-reklamy, szczególnie tymi dotyczącymi AdWords.

  • Nowy błękitny ocean?

    O szansach i zagrożeniach czyhających na branżę farmaceutyczną w Facebooku i innych serwisach społecznościowych pisze Magdalena Knefel, senior project manager w Konkret PR.

  • Popularność skoków narciarskich najniższa od lat

    Zainteresowanie skokami w ostatnim sezonie było niższe o blisko 30 proc. niż w 2001 r., w szczytowym momencie "małyszomanii" - wynika z badania ARC.

  • Paged Meble nagrodzone za marketing

    Uznanie zyskały m.in. pokazy mebli w 3D i kolekcja Celebrity Line.

  • Balerina w wielkim formacie

    Scholz & Friends przygotowała działania ambientowe dla Opery Narodowej z okazji premiery baletu "I przejdą deszcze".

  • Laptopy "wylewają się" z każdej strony dodatku

    Przygotowanie dodatku reklamowego wymaga mimo wszystko zachowania zdrowego rozsądku. Tego zabrakło przy produkcji "BeIT", bezpłatnie dołączonego do "Elle".

Kraj

Zagranica