M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 15 kwietnia 2011

piątek, 15 kwietnia 2011

Top News

  • Tesco testuje delikatesy

    Największa w Polsce sieć hipermarketów otworzyła placówkę z produktami z wyższej półki.

  • Ogilvy Action ma client service directora

    Monika Łapczyńska-Zygan objęła nowo utworzone stanowisko w agencji i pokieruje zespołem obsługi klienta.

  • Unilever odświeża Rexonę

    Marketer promuje antyperspiranty Rexona. W ramach działań szykuje ogólnopolski test na suchość.

  • Reklamy behawioralne oflagowane

    Reklamy skierowane do użytkowników i wykorzystujące historię ich zachowań w sieci będą specjalnie oflagowane - postanowiły europejskie środowiska internetowo-marketingowe.

Artykuły weekendowe

  • Interactive w Cannes [FOTORELACJA]

    Targi MIPTV w Cannes, z założenia i nazwy "telewizyjne", coraz bardziej z roku na rok stają się obowiązkowym punktem programu także dla branży interactive. O tym, co się wydarzyło w tym roku, opowiada Olgierd Cygan, CEO Digital One.

  • Agresywna biotechnologia

    Tomaszowi Ciechańskiemu, copywriter/brand consultantowi, nowa identyfikacja Netii kojarzy się z biochemią.

  • Jak zostać marką facebookową

    Czy łatwo wypromować markę mediową? Dlaczego jedne marki przebijają się do serwisów społecznościowych, a innym się to nie udaje? Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, dyrektorzy zarządzający w agencji interaktywnej MRM Worldwide, analizują listę polskich top brands w Facebooku.

  • Górniak nudna, Przybylska seksowna

    Większość internautów nie ma nic przeciwko występom celebrytów w reklamie - wynika z badania przeprowadzonego przez dom mediowy ZenithOptimedia Group i GG Network SA.

  • Kibice boją się o Euro 2012

    Tylko 3 proc. polskich kibiców deklaruje, że nie lęka się o stan przygotowań i przebieg mistrzostw - wynika z najnowszego badania ARC Rynek i Opinia przeprowadzonego na Epanel.pl.

  • Kampanie dwutygodniowe OOH dobre dla marek

    Łukasz Wylęga, dyrektor generalny Headz Marketing Partner, przekonuje, że praktycznie każdą markę FMCG można efektywnie promować w OOH.

  • E-commerce wzrośnie o 17 proc. w tym roku

    74 proc. polskich internautów robi zakupy w sieci - wynika z raportu "E-commerce w oczach internautów" przygotowanego przez Gemius.

  • Mobilna rozrywka to wielki biznes

    Dariusz Adamczyk z Time4Mobi pisze o miliardach z mobilnej rozrywki i o przeszkodach w Polsce.

  • Badania cenowe inaczej

    Wywiad z twórcą alternatywnej metody badania ceny - przez pryzmat psychologii - dr. Florianem Bauerem z niemieckiej firmy Vocatus.

  • Warto czy nie warto?

    Beata Szcześniak, managing director Macroscope OMD, pisze o kwestii wykorzystania celebrytów w reklamie z punktu widzenia efektywności i pracy domu mediowego.

  • Rysuje Swiift

    Tym razem o innowacjach w kategorii, w której silnym graczem jest marka Winiary.

  • Tequila dla najlepszych

    Studenci kierunków artystycznych, ekonomicznych, marketingowych 
i humanistycznych będą mieli szansę na płatne, miesięczne staże w agencji marketingu zintegrowanego Tequila Polska.

  • Ile firmy wydają na BTL

    Wydatki na BTL wzrosną w tym roku o 3-5 proc. - wynika z badania ARC Rynek i Opinia na zlecenie Sodexo Motivation Solutions.

Kraj

Przetargi

Zagranica