M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

czwartek, 28 kwietnia 2011

czwartek, 28 kwietnia 2011

Top News

  • Pepsi utrzyma wysoki share of voice

    Pepsi-Cola GB pod skrzydłami PepsiCo i nowej dyrektor marketingu nabiera tempa. Projekt "Refresh" zafunduje publiczne strefy rekreacyjne.

  • Janda wesprze markę Soraya

    Aktorka została ambasadorką jednej linii kosmetyków marki Soraya. To kolejna obok Edyty Górniak gwiazda, która będzie promowała kosmetyki tej marki.

  • 2in1 od Philipa Morrisa

    Koncern tytoniowy po raz kolejny testuje w Polsce nowe papierosy - innowacyjnością chce się bronić przed wojną cenową.

  • Pieniądze od Olay do wydania w 24 godz.

    Najnowszy projekt marki potwierdza ofensywę P&G w mediach społecznościowych.

Artykuły weekendowe

  • Więcej niż awaria

    Łukasz Wilczyński, dyrektor agencji Planet PR i jednocześnie użytkownik Sony Playstation Network, ocenia Sony w zakresie komunikacji z graczami po włamaniu do bazy danych.

  • Lanie wody

    Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, o Dobrowiance, czyli wodolejstwie w marketingu.

  • Gdzie obejrzeć królewski ślub?

    TVP1 HD, E! Entertainment i BBC Entertainment pokażą na żywo ślub brytyjskiego następcy tronu księcia Williama i Kate Middleton.

  • Rysuje Swiift

    Agencja Swiift parodiuje reklamy. Którą tym razem?

  • Gdzie się chowasz?

    Anna Sakowicz i Kacper Szczepanowski, eksperci Mindshare Polska, uważają, że Facebook Places i inne aplikacje geolokalizacyjne będą stanowiły coraz większą wartość dla marek, także w Polsce.

  • Google wszechwiedzący

    Jak chronić swój wizerunek w sieci - radzi Luiza Farkash-Szamburska z Harmonic PR.

  • Małopolska nagrodzona za kampanię promocyjną

    Targi turystyczne doceniają wykorzystanie nowych technologii w promocji regionalnych atrakcji.

Kraj

Zagranica