M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

wtorek, 21 czerwca 2011

wtorek, 21 czerwca 2011

Top News

Kraj

Przetargi

Zagranica

  • Gwiazdy promują turystykę na Wyspach

    "VisitBritain" to warta 100 mln funtów globalna kampania zachwalająca turystykę w Wielkiej Brytanii z udziałem gwiazd: Judi Dench, Dev Patela, Twiggy, Rupert Everetta i Jamie Olivera.

  • 250 mln książek w Google

    W ramach partnerstwa z British Library Google przeprowadzi cyfryzację 250 mln książek i pism ze zbiorów tej biblioteki, które będą dostępne nieodpłatnie online.

  • Facebook oficjalnie na iPadzie

    Facebook po roku przygotowań wprowadzi swoją aplikację na iPada.

  • Ryba z certyfikatem w McDonald's

    McDonald's chce wzmocnić swój wizerunek firmy chroniącej środowisko, deklarując, że w FishMacach znajdą się ryby wyłącznie z certyfikatem organizacji Marine Stewardship Council (MSC).

  • JWT traci Rimmela

    JWT London straciła globalny budżet marki Rimmel na rzecz amerykańskiej agencji Laird+Partners.

  • SMG wprowadza globalne zmiany w zarządzaniu rynkami

    Rynki, na których obecne są agencje należące do SMG, zostały teraz podzielone na trzy grupy: wzrastające, dynamiczne oraz kluczowe.

Do redakcji

  • Cannes Lions - dzień pierwszy

    Dobra kreatywna robota w wykonaniu The Network One, próba zdefiniowania trendów w 2013 r. i kompletna porażka Boba Garfielda - to najważniejsze, zdaniem Arka Szulczyńskiego, dyrektora kreatywnego K2, wydarzenia rozpoczynającego się festiwalu reklamowego Cannes Lions.