M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

poniedziałek, 27 czerwca 2011

poniedziałek, 27 czerwca 2011

Top News

Kraj

Przetargi

Zagranica

Do redakcji

  • Cannes Lions 2011 - dzień trzeci

    Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2, pisze o tym, jak podczas imprez towarzyszących konkursowi można otworzyć klapki zgromadzonym uczestnikom.

  • Cannes Lions 2011 - dzień czwarty

    Google to potęga, również na festiwalu w Cannes. Polski oddział Publicis nagrodzony Srebrnym Lwem. Czwarty dzień Cannes Lions podsumowuje Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.

  • Cannes Lions 2011 - dzień piąty

    Czy będziemy świadkami kolejnego odkrycia na miarę wymyślenia maszyny parowej? Czy konsumenci to idioci? Czego powinniśmy się nauczyć od politycznych aktywistów? Pyta Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.

  • Cannes Lions 2011 - dzień szósty

    Prognozy sir Johna Hegarty, wzrost znaczenia prokurmentu, przyszłość kreacji malowana w jasnych barwach. Dzień szósty festiwalu podsumowuje Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.

  • Cannes Lions 2011 - zamiast podsumowania

    Tegoroczną edycję festiwalu podsumowuje Arek Szulczyński, dyrektor kreatywny K2.