M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 1 lipca 2011

piątek, 1 lipca 2011

Top News

Artykuły weekendowe

  • Pamiętnik z Cannes

    Johan Ohlson, dyrektor kreatywny San Markos, w relacji z festiwalu pisze o tym, kogo na festiwalu spotkał, wysłuchał, gdzie się bawił i dlaczego do Cannes powinien pojechać każdy klient.

  • Cannes Lions - kreatywność przede wszystkim

    W tym roku było mniej rozmów i prezentacji o trendach, a więcej o tym, jak być kreatywnym, dlaczego jest to takie ważne - podsumowuje Jakub Zieliński, media manager w Universal McCann i uczestnik festiwalu Cannes Lions.

  • O frajerze i cwaniakach - czyli o istocie marketingu

    "Każdego dnia rodzi się jeden frajer i dwóch cwaniaków, którzy mu coś wcisną" - o nowej książce Jacka Trouta i Steve’a Rivkina pt. "Repozycjonowanie. Marketing w erze konkurencji, zmian i kryzysu" pisze Elżbieta Oknińska z Instytutu Socjologii Uniwersytetu Warszawskiego.

  • Interactive Day Festival za nami [FOTORELACJA]

    Event zorganizowała po raz czwarty agencja Pride & Glory Interactive.

  • O strategiach dyskutujemy z pasją

    Maciej Tesławski, założyciel Marketing Communication Academy i Klubu Strategów Marketingu, pisze o głównych założeniach tej inicjatywy i decyzji o tym, aby uczynić go jeszcze bardziej elitarnym.

  • Landing page wkracza do Fejsa

    W dobie setek nowych stron tworzonych co tydzień w FB warto pomyśleć o "podrasowaniu" fan page'a dobrym, skutecznym landing page. Po co? Dla lepszej konwersji, pisze Anita Wojtaś-Jakubowska, dyrektor strategii w agencji Ostryga.

  • Tajemnica ukryta na kartce papieru

    Krzysztof Jackowiak z firmy P&P Group przekonuje, że ulotka to nie przeżytek.

  • Taniec bez gwiazd

    Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, zastanawia się, czy o taki taniec powinno chodzić w filmiku promującym polską prezydencję w Radzie UE.

  • Volkswagen najbardziej wyrazistą marką samochodu

    To marka niezawodna, bezpieczna i wysokiej jakości - wynika z raportu firmy badawczej TNS OBOP.

  • Kolejna polska marka w portfelu światowego lidera

    Posługując się najnowszym przykładem z rynku, przejęciem Kamisa przez McCormick & Co., Jarosław Filipek, prezes firmy Codes Strategie i BrandTransactions, rozważa, dlaczego największy przyprawowy koncern na świecie zapłacił za polską markę więcej, niż się spodziewano.

  • Nie tylko CTR. Coca-Cola w RPA [case study]

    Jak zmierzyć efektywność kampanii reklamowej online? Gemius pokazuje, jak badał internetową kampanię wideo Coca-Coli.

  • Według Agory Polacy chcą czytać o książkach

    Wydawca dodrukował kilkanaście tysięcy egzemplarzy pierwszego numeru pisma "Książki. Magazyn do Czytania".

  • Zwycięzca Galerii Plakatu AMS

    W 11. edycji konkursu zorganizowanego przez AMS SA pod hasłem "Dzisiaj Polska!" zwyciężyła Magdalena Wosik.

Kraj

Zagranica