M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 16 września 2011

piątek, 16 września 2011

Top News

Artykuły weekendowe

  • Gryfikacja - Graal marketingu?

    Transformacja działań marketingowych w grę to jeden z najgorętszych trendów - pisze Sebastian Starzyński, prezes agencji badania rynku ABR Sesta, a także firmy Promo-plan.com, udostępniającej aplikację do zarządzania promocjami, autor bloga Gryfikacja.pl.

  • Powrót do szarości

    Tomasz Ciechański, copywriter/brand consultant, tym razem w roli zawiedzionego konsumenta.

  • Mosqi.to żegna fana nekrologiem

    Agencja straciła zaledwie jednego fana w Facebooku, ale jej żal i smutek mogą wskazywać na to, że był to fan wartościowy.

  • Mobilny styl myślenia

    Dariusz Adamczyk z Time4Mobi, pisze o dynamice rozwoju rynku telefonii komórkowej.

  • Sesja "Playboya" na stadionie w Poznaniu

    Sesja jest jednym z elementów strategii komunikacyjnej władz stadionu.

  • BizOn na polu golfowym [FOTORELACJA]

    Tematyczna sieć reklamy internetowej po raz drugi zorganizowała szkołę gry w golfa, która zakończyła się turniejem finałowym z 40 uczestnikami.

  • Humanity in Action i Ars Thanea o prawach człowieka

    Podczas tegorocznych wakacji w Warszawie Fundacja Humanity in Action Polska już po raz szósty zrealizowała międzynarodową akademię praw człowieka i aktywności obywatelskiej. Agencja reklamowa Ars Thanea pomagała w tworzeniu projektów reklam społecznych.

Kraj

Przetargi

Zagranica

  • Promocja Islandii triumfuje na Euro Effie [WIDEO]

    Grand prix konkursu efektywności reklamowej EACA Euro Effie 2011 trafiło do agencji The Brooklyn Brothers.

  • Menedżer kontentu doinwestowany

    MyVideoRights, angielska spółka zajmująca się menedżmentem kontentem wideo i sprzedażą reklam, zmienia nazwę na Base79 i znajduje dofinansowanie w wysokości 2,75 mln funtów.

  • Kreacja w Media Contacts

    MPG Media Contacts powołuje dział kreacji, który dostarczy klientom rozwiązania kontentowe w telewizji, internecie i platformach mobilnych.

  • Deal McLarena z GSK

    McLaren i GlaxoSmithKline (GSK) nawiązali partnerstwo strategiczne dotyczące promocji niektórych produktów tego marketera w Formule 1.