M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

środa, 26 października 2011

środa, 26 października 2011

Top News

  • Polska liderem product placement w Europie

    Wydatki na product placement w Polsce rosną lawinowo i obecnie są największe w Europie - 52 mln euro. Najnowsze dane publikują Robert Niczewski i Jakub Potrzebowski w książce "Product placement jako skuteczne narzędzie komunikacji marketingowej", która lada dzień trafi do księgarń.

  • Trzciński odchodzi z BR "Super Expressu"

    Po kilku latach pracy z BR "Super Expressu" rozstaje się szef działu współpracy z klientami strategicznymi i agencjami.

  • Czego pragną seniorzy

    Producenci i handlowcy zapominają o klientach w starszym wieku - wynika z badania A.T. Kearney.

Kraj

Zagranica

  • Więcej magii, mniej logiki w Unileverze

    Firma fundamentalnie zmienia podejście do filozofii marketingowej.

  • Pozycja Murdochów osłabiona

    James Murdoch miał problemy z reelekcją w ramach News Corporation. Jedna trzecia niezależnych udziałowców głosowała przeciwko objęciu przez niego kilku ważnych funkcji ze względu na fatalne rozegranie "afery podsłuchowej".

  • Nike bez wytchnienia

    Kampania marki ukazuje dziewczynę, która nieprzerwanie biega, w ten sposób promując model obuwia Lunarglide +2 Shields.