M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 18 listopada 2011

piątek, 18 listopada 2011

Top News

Artykuły weekendowe

  • Polska w rankingu marek narodowych

    Jaki jest wizerunek naszego kraju? Najnowszy ranking Country Brand Index 2011 komentuje Jarosław Filipek, prezes zarządu Codes Strategie.

  • Trade marketing sprzedaje piwo [CASE STUDY]

    W drugiej połowie 2010 r. firma Royal Unibrew Polska przeprowadziła intensywną akcję trademarketingową. O projekcie pisze Damian Mierzejewski, który przez ponad trzy lata zajmował się trade marketingiem w browarze.

  • Marki głuche na potrzeby konsumentów

    Digital Life, globalny raport przygotowany przez agencję badawczo-doradczą TNS, reprezentowaną w Polsce przez firmy TNS Pentor i TNS OBOP, pokazuje, że połowa polskich konsumentów nie życzy sobie, aby marki przeszkadzały im w portalach społecznościowych.

  • "Lubię to" jest niepoważne

    Według Think Kong i Students Watch 800 tys. Polaków nie chce oglądać wpisów promocyjnych w Facebooku.

  • Trendy w reklamie online

    CTR z najważniejszego wskaźnika efektywności reklamy staje się komplementarnym do wskaźników dwell time - pisze Artur Muszkiet, dyr. zarządzający ARBOinteractive.

  • Polacy pokochali zakupy w portalach aukcyjnych

    Co drugi Polak robi zakupy w sieci, wynika z raportu TNS OBOP.

  • Marta Palka pokazuje "Wnętrzności"

    Marta Palka, art director w IQ Marketing, prezentuje swoje najnowsze obrazy na autorskiej wystawie o znamiennym tytule "Wnętrzności".

  • Narzeczona dla Alfa

    Ruszył specjalny konkurs Comedy Central, Comedy Central Family oraz Cyfrowego Polsatu - "10 000 zł za kosmitkę".

  • Gwiazdy śpiewają dla "Vivy!" [WIDEO]

    Wraz z tegoroczną edycją plebiscytu Viva! Najpiękniejsi nagrano specjalny teledysk promujący akcję charytatywną.

Od redakcji

Kraj

Przetargi

Zagranica