M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

piątek, 9 grudnia 2011

piątek, 9 grudnia 2011

Top News

Artykuły weekendowe

  • Geniusz czy hipokryzja?

    - W każdym systemie normatywnym czy religijnym powstaje seria zakazów i nakazów. Pośród tego "wolno i nie wolno" od zarania dziejów musieli lawirować kupcy i inni protomarketingowcy - pisze Tomasz Ciechański, copywriter i brand consultant.

  • Etykieta w pracy według UPC

    Współczesne style komunikacji, czyli w jaki sposób nowoczesne technologie wspierają relacje biznesowe, na podstawie wyników badań przeprowadzonych przez UPC.

  • 9 mld zł na świąteczne prezenty

    Preferencje świąteczne Polaków 2011 zbadał Gemius na zlecenie MyDeal.pl.

  • Akwizycje a strategia marki - integracja firm po przejęciu

    Strategia marki nabiera w sytuacji kryzysu szczególnego znaczenia. Można zauważyć rozrost liczby przejęć. Jest to z jednej strony wynikiem recesji i osłabienia jednych firm, a z drugiej silnej pozycji innych, pisze Jarosław Filipek z firmy Codes.

  • PBI o internautach zainteresowanych swoim regionem

    Internauci informacji na temat swojego regionu najchętniej szukają w internecie. W ciągu dwóch lat znacznie poszerzył się zakres informacji na ten temat. Wzrósł także odsetek osób dzielących się nimi za pośrednictwem sieci.

  • Ekoimpreza w Kompanii Piwowarskiej

    Wymiana ciuchów może mieć wydźwięk rozrywkowy, ale także ekologiczny.

  • Diferente chce wypromować nową szkołę językową

    Rysunkowa reklama ma wypromować nową szkołę The Palms. Languages & Lounge.

  • Najbardziej interaktywna choinka

    MultiClickmas Tree to świąteczne drzewko, które fani Multi Communications w portalu społecznościowym Facebook będą mogli oglądać na żywo. Stworzona specjalnie na potrzeby kampanii aplikacja pozwoli użytkownikom Facebooka zmieniać kolorowy wystrój choinki według własnych upodobań.

Kraj

Przetargi

Zagranica