sobota, 19 października 2013
Jeden z największych reklamodawców w branży rozesłał do domów mediowych zaproszenia do przetargu na obsługę swojego budżetu mediowego.
Większość wydatków generuje kilku reklamodawców.
PKO BP potwierdza, że po przejęciu spółek Nordea marka Nordea Bank Polska zostanie wycofana z naszego rynku.
Nowa firma ma do dyspozycji kilkaset blogów, głównie kulinarnych.
Z operatorem telewizji kablowej rozstał się specjalista ds. usługi wideo.
Nowe osoby na stanowiskach account directora i pełnomocnika zarządu ds. produkcji filmowej w firmie.
Agencja odpowiadała za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz realizację spotu TV.
Apel Piotra Piętki, CEO Starcom MediaVest Group, o pomoc dla córeczki tragicznie zmarłej Moniki Walewskiej.
Producent słodyczy sprawdza oferty agencji.
W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za kampanię 7Days Borseto.
Norwegia, Szwajcaria i Grecja to jedyne kraje europejskie, jakie zanotowały wzrost wydatków reklamowych na naszym kontynencie.
Globalne przychody holdingu w trzecim kwartale wynoszą 3,49 mld dol.
Historia chłopca, który odnalazł swoją rodzinę dzięki Google Earth, stała się inspiracją dla najnowszej reklamy marki.