wtorek, 10 grudnia 2013
Unilever zamierza zwolnić 840 osoby zajmujące stanowiska marketingowe. Rok temu zwolnienia ok. 1000 osób z działów marketingu rozpoczął główny rywal - koncern Procter & Gamble Co.
Pierwszy ING Bank Śląski, drugim największym reklamodawcą branży jest w br. mBank, którego w ub.r. nie było nawet w pierwszej 10.
Wraz z dyrektorem zarządzającym z firmą pożegna się client service director.
Senior digital designer ponownie w agencji.
Nowym rzecznikiem spółki będzie Agata Staniszewska, a Urszula Strych - PR managerem w pionie czasopism i prasy bezpłatnej.
Obecnie zajmuje się badaniami w 4P Research Mix.
Badanie nie obejmuje wszystkich platform dystrybucji treści, na jakich dostępna jest Ipla, co jest jednym z powodów zawieszenia udziału w badaniu.
Marzena Chabracka odpowiada za sprzedaż w kanale tradycyjnym i detalicznym.
Nie będzie obowiązku rejestracji telewizorów i radioodbiorników; obecny abonament RTV zastąpi opłata audiowizualna 10-12 zł; TVP będzie mogła nadal emitować reklamy - takie są założenia projektu nowej ustawy medialnej.
Kreację kampanii przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.
"In" to nowy bezpłatny tytuł wydawnictwa Smart Publishing adresowany do właścicieli tabletów.
Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa S4.
W spotach reklamowych kampanii występują m.in. Dorota Wellman i Marcin Prokop.
Kampania jest kontynuacją wcześniej zaplanowanych działań komunikacyjnych.
Transakcja ma pomóc reklamodawcom w zwiększeniu znaczenia i wzmocnieniu ochrony marki.
Google zapowiada wprowadzenie swojego nowego urządzenia w pierwszej połowie 2014 r.
Szwedzki magazyn, chcąc pomóc bezdomnym, umieścił ich życiorysy na billboardach i tym samym podniósł sprzedaż o 100 proc.