czwartek, 13 marca 2014
Po kilku miesiącach koncern zaprzestał prowadzenia dalszych procedur przetargowych.
Firma ubezpieczeniowa postanowiła zbudować kampanię wizerunkową na historii spadkobierców przedwojennych polis.
Wcześniej związany był m.in. z Netshare czy Redefine.
Danone po raz pierwszy w swojej historii historii rusza ze światową komunikacją swojego brandu.
Agencja ma nowego account managera.
Największy krajowy ubezpieczyciel zebrał 16,48 mld zł składek, o 1,5 proc. więcej niż w 2012 r.
Z agencją pożegnał się Dariusz Chwierut.
Wkrótce do Polski wejdzie kanał z filmami azjatyckimi.
Obecnie w portalach internetowych narzędzie Newspoint monitoruje prawie 90. tys. źródeł w 65 językach.
Producent piwa przedłużył współpracę z domem mediowym na bieżący rok.
Agencja będzie prowadzić markę irlandzkiej whiskey.
Producent legendarnych notatników rozpoczął produkcję toreb i portfeli.
Seria filmów instruktażowych w YouTube jest adresowana do profesjonalistów i początkujących - instruują ich guru fotografii.