czwartek, 20 marca 2014
Sieć dyskontów zakończyła przetarg i wybrała ofertę domu mediowego Havas Media.
Wzrost nakładów w branży farmaceutycznej o 20 proc. w 2013 r. do poziomu 3,7 mld zł i silna konkurencja - to główne wnioski analizy przygotowanej przez dom mediowy Equinox Polska.
Agora zatrudnia nowego menedżera odpowiedzialnego za marketing.
Stacja iTV zmienia brokera reklamowego.
Działania marketingowe idą w parze z rebrandingiem sklepów.
…już z myślą o Wielkanocy.
Kampania "Ambicja. Rozwój. Kariera".
Agencja przebudowała serwis internetowy firmy.
W Polsce profil H&M w Facebooku ma 965 tys. fanów.
W ubiegłym roku MTV Polska zdobyła ponad 300 tys. nowych fanów w Facebooku.
Agencja zajmie się wsparciem marki i jej produktów w komunikacji online.
Za zakup mediów odpowiada Mindshare Polska.
Po raz pierwszy od 20 lat sieć zmienia wyposażenie kuchni - kampanię poprowadzi Grey.
Firma przygotowuje ogólnopolską akcję promocyjną - wynika z naszych informacji.
Po raz pierwszy urządzenie do streamingu wideo pojawi się poza USA.
Wystartowała kampania promująca markę jako sponsora Pucharu Świata.
Internetowy inkubator odnotował szybki wzrost w ośmiu krajach w ciągu dwóch miesięcy.