czwartek, 30 października 2014
Inwestorzy negatywnie zareagowali na wiadomość, że spółkę opuszcza główny twórca jej sukcesów.
Siedmiu największych nadawców programów telewizyjnych podpisało porozumienie, które ma chronić dzieci przed promocją niezdrowej żywności.
Ubezpieczyciel promuje ofertę aut zastępczych podczas naprawy.
Wyróżnikiem produktu ma być zawartość kwasów Omega-3.
Do końca 2014 r. kraj będzie zapraszać turystów do zwiedzania.
Kreację kampanii przygotowała 2012 Agency.
Współpraca z Managing Editor Inc. zaowocowała możliwością tworzenia aplikacji na iOS i Android o spersonalizowanym wyglądzie i funkcjach.
W tegorocznej edycji Nagrody Radia Zet Kapituła przyznała 12 nominacji.
Firma energetyczna rozstrzygnęła przetarg.
FFW Communication przygotuje strategię oraz plan komunikacji PR dla marki.
Agencja odświeży komunikację brandu w social mediach.
ASA zarzuciła twórcom reklamy, że propagują niebezpieczną jazdę, śpiewając do piosenki Brunona Marsa.
BSkyB zainwestowało 7 mln dol. w treści adresowane do młodego pokolenia.
Christopher Viehbacher został zwolniony z funkcji chief executive francuskiego koncernu farmaceutycznego Sanofi za "zbyt indywidualistyczny styl zarządzania".
W ciągu trzech kwartałów b.r. firma zanotowała 92 mln euro straty,