środa, 26 listopada 2014
Po 14 latach oddział firmy przestaje funkcjonować.
Resort planuje szkolną kampanię. Szacunkowa wartość budżetu (bez VAT) to 2 mln zł.
UKE ogłosiło listę sześciu firm, które chcą wziąć udział w aukcji na częstotliwości LTE.
Wzmocnienia dotyczą działów: obsługi klienta i interactive.
Telewizja Polska opublikowała oświadczenie po zakończeniu trwającej od kwietnia kontroli Najwyższej Izby Kontroli.
Nowa propozycja Phoenix Press ma koncentrować się na idei slow life.
Agencja przygotowała kampanię rekomendacji dla producenta płynów do naczyń Morning Fresh.
Magazyn kierowany będzie do osób zainteresowanych nowymi technologiami.
Sieć restauracji z myślą o dzieciach przygotowała specjalne karty uprawniające do korzystania z dodatkowych atrakcji w lokalach.
Wystartowały przedświąteczne działania marki utrzymane w konwencji komunikatów z PRL-u.
Ubezpieczyciel namawia internautów do wyrażania swoich opinii za pomocą aplikacji w Facebooku.
Firma podkreśla, że w ciągu dwóch lat wydała na zakupy u krajowych dostawców 2,729 mld zł.
Zwycięzca przeglądu przygotuje kampanię wspierająca debiut rynkowy pisma.
Firma dokonuje relaunchu marki.
Startuje paneuropejska kampania mająca podkreślać znaczenie rzetelności i dokładności towarzystwa w ochronie swoich klientów.
Spot jest częścią inicjatywy społecznej realizowanej pod hasłem "Someone Like Me".
Holenderska grupa finansowa zapowiedziała zainwestowanie blisko 250 mln dolarów w rozwój bankowości elektronicznej. W wyniku tych inwestycji w najbliższych trzech latach pracę straci 1,7 tys. pracowników etatowych oraz o ponad 1 tys. pozycji zostanie zredukowana liczba brokerów i współpracowników.