wtorek, 7 kwietnia 2015
Podział kompetencji po jej odejściu zostanie dopiero ustalony.
Nadawca nie odpowiada na nasze pytania związane z konkursem.
Agencja odpowiada za wsparcie marketingowe marki Mondeleza na dziewięciu rynkach, w tym w Polsce.
Obsługę w zakresie BTL prowadzi w dalszym ciągu agencja G7.
Niekwestionowanym liderem pod względem wartości jest wciąż display.
Po dziewięciu latach spędzonych w MEC Kozłowski zmienia dom mediowy.
Teraz jako founding partner będzie wspierał rozwój biznesu i doradzał zarządowi. Jego obowiązki przejął prezes firmy Sebastian Hejnowski.
Olga Wieszczek została rzeczniczką prasową włocławskiego Anwilu.
Małgorzata Skwira objęła nowo utworzone stanowisko head of PR. Doszło do kolejnych awansów i zatrudniono nowe osoby.
Na opinie Krajowa Rada czeka do końca miesiąca.
Co ma wspólnego bombowiec B-17 Latająca Forteca z ubezpieczeniem samochodu?
Marka uczy szacunku do zwierząt i odpowiedzialności.
Podobnie jak rok temu kibice będą mogli zobaczyć wszystkie mecze, począwszy od jednej ósmej finału.
Marka z portfolio Carlsberga poszerza się o wariant o smaku kwiatu bzu i limonki.
Działalność rozpoczęła agencja PR kierowana przez Agnieszkę Nowak-Kozicką.
W tym roku sieć chce mieć jeszcze 50 nowych sklepów.
Lotte Wedel wspiera tym razem linię inspirowaną włoskimi deserami.
Ma to być pierwsza realizacja w ramach budowy nowych kompetencji.
Komunikacja eksponuje nowy projekt kulinarny sieci - Atelier Intermarche.
Dziesięć nowych nadajników i sześć kolejnych miast zostało objętych technologią DAB+.
Podravka stawia na rosół.
Nowa nazwa spółki to FCA Poland SA.
Pierwsza edycja wydarzenia odbędzie się w dniach od 13 do 17 kwietnia br.
Szacunkowa wartość zamówienia to 1,6 mln zł.
Szacunkowa wartość budżetu to ponad 871 tys. zł.
Budżet firmy wynosi 2,3 mld dolarów.
Aktor wystąpił w reklamie Comparethemarket.com.
L'Oreal polemizuje z Dove i P&G.
Niebawem ma wystartować komunikacja za 8 mln funtów.