wtorek, 27 października 2015
Przetarg składał się z trzech etapów.
Sam moment ogłoszenia sondażowych wyników w tej stacji śledziło 3,3 mln widzów.
Hiszpańskie kluby rywalizujące o prestiżowy Puchar Króla będzie można oglądać w kanałach NC+ od 28 października przez trzy najbliższe sezony.
Abonenci platformy zyskają do niego dostęp w listopadzie br.
Kolejna kampania employerbrandingowa autorstwa VML Poland.
Ubezpieczyciel ruszył z nową kampanią reklamową pt. "Młodzi bogowie".
Działania reklamowe prowadzą agencje z ZenithOptimedia Group.
Firma edukuje konsumentów.
Do akcji zaproszonych zostanie tysiąc osób.
Kampanię realizuje agencja MyLand.
Rusza wsparcie Arktycznego Wyzwania Remington.
Agencja przygotowała kampanię internetową.
Akcja "Powiedz to z Nutellą" będzie silnie wspierana w mediach.
W projekt zaangażował się aktor Piotr Adamczyk.
Oferty można składać do 30 listopada br.
Szczegóły przetargu nie zostały podane.
Holding zaprezentował wyniki za III kwartał.
Pozywający żądali aż 15 mld dol. odszkodowania.
Przeżywająca trudności kanadyjska firma zaprezentuje telefon z systemem Android firmy Google.