poniedziałek, 2 listopada 2015
Cypryjska spółka Xevin Consulting przejęła od Grupy Allegro komunikator GG (dawne Gadu-Gadu).
Aplikacje konkursowe będzie można składać do środy 18 listopada.
PR director żegna się z agencją.
Marketer kontynuuje "kosmiczną" komunikację.
Jego wydawcą będzie Artnews SA.
Budżety reklamowe inwestowane w programy na żywo wzrosły na przestrzeni ostatnich pięciu lat o niemal 100 proc. - wynika z najnowszej analizy domu mediowego Lowe Media.
Serwis Popsop zauważył wyjątkowe częste użycie hashtaga #PolishGirl i zbadał zainteresowania polskich użytkowniczek.
Marketer wspiera swój brand kampanią.
Dzisiaj rozpoczną się wielokanałowe działania stacji, a hasło przewodnie to "Radio Zet się udziela".
Wydatki reklamowe technologicznego potentata mają w tym roku osiągnąć rekordowy pułap 1,8 mld dolarów. Oznacza to wzrost o 50 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym.
Serwis wprowadza ułatwienia reklamowe dla mniej zaawansowanych technologicznie rynków.
Za kreację nowej kampanii dla marki baterii odpowiada Anomaly.
Prawdopodobnie wydatki na reklamę usług prawniczych w mediach w Stanach osiągną w 2015 r. ok. 900 mln dolarów.
Zysk w omawianym kwartale wyniósł 652,5 mln dol. (rok wcześniej 587,9 mln dol.). To nieco poniżej oczekiwań rynkowych analityków. Globalny wzrost został osiągnięty przede wszystkim dzięki rynkowi amerykańskiemu - tutaj osiągnął 9 proc.