piątek, 18 marca 2016
Jak wynika z naszych informacji, trwają tzw. chemistry meetings.
Agora nie komentuje naszych doniesień.
Będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty działu produkcji.
Agencja powiększa zespół.
Dzięki temu umocni pozycję w segmencie finansowego e-commerce.
Projekt reklamowy przygotowały: Grey, Film Produkcja i Mindshare.
Firma będzie pracować dla Empiku.
Działania reklamowe prowadzą GoldenSubmarine i OMD.
W programie lokowane będą produkty marek Regenerum oraz Medispirant.
Wystartowała kampania wielu produktów marki z portfolio Maspeksu, które mają dotrzymywać kroku dziecięcym pomysłom na zabawę.
Organy ustawodawcze w Wielkiej Brytanii planują jako pierwsze w Europie, począwszy od 2018 r., wprowadzenie obowiązkowego podatku dla producentów słodzonych napojów. Pozyskane w ten sposób fundusze mają być przeznaczone na rozwój szkolnego sportu.
Czwarty co do wielkości producent piwa na świecie, koncern Carlsberg, ogłosił założenia swojej długoterminowej strategii biznesowej, która ma obowiązywać do 2022 r.
Firma kosmetyczna zapowiada wzmożone inwestycje w komunikację socialmediową. Celem są millenialsi, którzy - według wewnętrznych analiz marketera - zaczynają stanowić najpoważniejszą siłę nabywczą.
Firma Perfetti Van Melle - właściciel m.in. brandu Mentos - na Wyspach ogłosiła przetarg na zakup i planowanie mediów.