piątek, 29 kwietnia 2016
Cena zakupu telewizji w 70 proc. decyduje o wynikach przetargów mediowych, wskazywali przeciętnie szefowie domów mediowych i reklamodawcy w badaniu zrealizowanym przez ScreenLovers.
W ciągu I kw. br. z oferty mBanku dla abonentów Orange skorzystało 23 tys. nowych klientów, w ciągu roku przybyło ich 140 tys.
Przedstawiciele agencji Fenomem zaprezentowali wyniki badania "Senior is new teen".
Zdaniem Nielsena oczekiwania TVP dotyczące ujawnienia kodów pocztowych panelistów mogą zagrażać rzetelności prowadzonych badań.
IAB polska organizuje ten event po raz dziesiąty.
Firmy do tej pory współpracowały na zasadach projektowych.
Stacja radiowa wraca z serią plenerowych eventów w charakterystycznych punktach miasta.
Koncern Samsung Electronics - głównie dzięki sprzedaży Galaxy S7 - raportuje najlepsze, kwartalne zyski od trzech lat. Analitycy są jednak bardziej sceptyczni i nie oczekują utrzymania tego trendu z uwagi na agresywną odpowiedź chińskich konkurentów i spodziewane ruchy kursowe koreańskiej waluty.
Wystartowała kolejna odsłona kampanii "Thank You, Mom".
Marka wybiera agencję do globalnej obsługi kreatywnej.
Menedżer przechodzi z Mcgarrybowen do domu mediowego.