poniedziałek, 2 stycznia 2017
Maxus traci klienta.
Spoty reklamowe i sponsoring telewizyjny mają upowszechnić markę i ofertę.
Zastępuje Krzysztofa Komara, który odchodzi z wydawnictwa.
Drastycznie spadła liczba programów gromadzących przed telewizorami wielomilionową widownię. Tylko 100 programów wyemitowanych w telewizji w tym roku przyciągnęło więcej niż 5 mln widzów, pokazuje analiza MEC.
Kampania ruszy w TV, prasie, OOH, digital, radiu i w punktach sprzedaży. Realizacja: Bridge2Fun, Starcom, Liquid Thread, ARC Worldwide, agencja Warszawa.
Agencja przygotowała kampanię wizerunkową dla marki.
"Zanim wytną ci numer" - operator zachęca do wyboru jego oferty przed 1 lutego.
Agencja przygotowuje projekt "Recepta na sukces w farmacji".
Powstaje nowy serwis korporacyjny spółki.
Platforma włącza do oferty Metro i BBC Lifestyle w jakości HD.
Przetarg wygrywa dom mediowy Arena Media.
Agencja zajmie się kompleksową komunikacją marki.
Marketer opublikował RFI.
Agencja wygrała przetarg.
Animacja wiceliderem wpływów.
Podmioty podpisały porozumienie w sprawie przeniesienia udziałów wartych 3,15 mld dol.
Disneyowski "Łotr 1" w dniu premiery zarobił 290 mln dol.