środa, 11 stycznia 2017
Ma ona zapewnić konsumentowi rzetelną i jasną informację dotyczącą tej kategorii produktów spożywczych.
Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów oraz projektowanie działań marketingowych.
Firma badawcza publikuje wyniki globalnego projektu dotyczącego m.in. pokolenia Z. Obejmuje on także Polskę.
Małgorzata Dymecka i Paweł Sitnicki na nowych stanowiskach.
Pismo to poradnik dla kobiet w wieku 50 plus.
Działania agencji skupione są wokół kampanii AdWords i promocji aplikacji mPay Płatności Mobilne w wersji na Androida.
Ambasadorką marki została Martyna Wojciechowska.
Kolejna marka odzieżowa opuszcza nasz rynek.
W ciągu niespełna tygodnia film obejrzało ponad 200 tys. widzów.
Ostatni etap integracji z AdVice.
Do tej pory obsługą zajmował się AMS.
Agencja wygrała przetarg na obsługę digitalową marki Dolce Gusto.
W wyniku poszerzenia wpływy FIFA z mundialu w 2026 r. wzrosną o blisko 975 mln dol.
Marissa Meyer nie uratowała firmy, ale weźmie odprawę o wartości 55 mln dol.
Sieć McDonald's zdecydowała o sprzedaży większości udziałów swego biznesu w Chinach i Hongkongu za kwotę 2,08 mld dol.
Według niepotwierdzonych informacji Facebook wkrótce zaoferuje odnowiony format reklamowy "mid-roll", który w szczególności przeznaczony jest dla nadawców i social mediów.
Obroty zarówno w kanałach online, jak i offline zanotowały wzrost sprzedaży o ok. 5,2 proc. w ciągu 9 tygodni do 1 stycznia br.
Francuski potentat kosmetyczny L'Oreal za kwotę 1,3 mld dol. w gotówce przejął od kanadyjskiej firmy Valeant Pharmaceuticals Int. trzy brandy specjalistycznych kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji skóry.
Niemiecka grupa detaliczna Metro (zostanie podzielona na dwie dywizje w połowie br.) opublikowała bardzo rozczarowujące wyniki sprzedaży IV kwartału ub.r.
Wszystko przez Brexit.