piątek, 20 stycznia 2017
Sprzedaż sieci Biedronka w 2016 r. zbliżyła się do 10 mld euro, a gdyby złoty zachował swoją wartość wobec europejskiej waluty z 2015 r., pułap ten zostałby przekroczony o 200 mln euro.
Akcję promuje Szymon Majewski.
Asortyment produktów spożywczych eCarrefour.pl wprowadzony do sprzedaży w październiku ub.r., jest już dostępny dla mieszkańców wszystkich warszawskich dzielnic oraz podwarszawskich miejscowości: Kobyłki, Zielonki, Ząbki i Marki.
Obsługa dotyczy wszystkich marek z portfolio producenta.
Do zadań agencji należy opracowanie koncepcji kreatywnej spotu TV i jego realizacja oraz stworzenie kontentu do kampanii internetowej.
Agencja wygrała przetarg na opracowanie kompleksowej strategii marketingowej i obsługę kreatywną pierwszej galerii handlowej na północy Warszawy.
Japoński właściciel sieci Isobar i Carat mianuje nowe kierownictwo.
Ubiegły rok zakończył z blisko 94 mln klientów.
Koncern z Atlanty zapowiedział, że pomimo utrzymującej się od dwóch lat recesji na brazylijskim rynku zainwestuje w tym kraju ponad 868 mln euro.
Analiza przeprowadzona przez firmę SEMrush pokazuje, że coraz więcej sprzętu Google zajmuje czołowe miejsce w wynikach reklamowych.