czwartek, 16 lutego 2017
Klient Maxusa prowadzi przetarg. Postępowanie jest w fazie finałowej.
Równolegle startuje kampania promocyjna serwisu.
W skład zarządu wchodzą Sebastian Oprządek, Agnieszka Sołtysiak oraz Mariusz Nowak.
Platforma ma umożliwić zarówno kontakt konsumentów ze sprzedawcami, jak i komunikację wewnątrz organizacji.
Agencja zajmie się promocją marki na rynku amerykańskim.
Operator promuje oferty dla duetów.
Producent promuje napój i wskazuje okazje do jego konsumpcji.
Usługa miałaby wystartować od lata przyszłego roku, na potrzeby jej uruchomienia operator nie będzie tworzył odrębnej marki.
Współpraca ma charakter projektowy.
Producent wznawia emisję swoich reklam po tym, jak komunikaty pojawiały się obok filmów wspierających organizacje terrorystyczne.
Sieć odzieżowa widzi w Niemczech wielki potencjał rozwoju.
Na dziesięciolecie otwarcia biura w Nowym Jorku agencja otwiera autonomiczne biuro, które będzie zajmowało się designem i projektowaniem.
BBDO Toronto stworzyło symboliczny film o życiu, a przy okazji wyciskacz łez.
W Stanach wystartowała bajkowa, animowana kampania promująca wypiekane ciasteczka z przyprawami.