poniedziałek, 20 marca 2017
Do tej pory był to klient Havas Media.
Sampling i kampania w kinach.
Najwięcej, bo aż dziewięć, ma Bluerank.
Przed sezonem marketer wspiera intensywnie swoją markę.
Współpraca ma charakter projektowy.
Internetowy serwis z ogłoszeniami promuje się w nowej formie.
Agencja pracuje dla tego klienta od połowy 2015 r.
Działania promocyjne mają na celu zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji.
Agencja będzie odpowiadała za komunikację w mediach społecznościowych.
Marka z portfolio Podravki chwali się naturalnością.
Nowy termin mija 29 marca br.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia.
Szacunkowa wartość budżetu to 8 mln zł.
Rząd, TfL, Guardian i L'Oreal obawiają się, że ich reklamy pojawią się przy nieodpowiednich treściach.
Do tej pory marketer zdobył na festiwalu 76 Lwów.
Włoski potentat przejmie amerykańskiego producenta słodyczy za ok. 115 mln dolarów.