piątek, 8 grudnia 2017
Wynik tego postępowania oznacza kontynuację współpracy Reckitta z Zenithem trwającej nieprzerwanie od 2013 r.
Agencja zajmie się obsługą od Nowego Roku.
Jedna z nowych jednostek - Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy - będzie m.in. produkować spoty reklamowe na zlecenie podmiotów zewnętrznych.
To jeden z głównych wniosków z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie PayU.
Fundacja Polsat zebrała tym razem ponad 1,2 mln zł dla chorych dzieci.
McDonald's przy tym projekcie pracował z DDB & Tribal, Papaya Films i OMD.
Działania obejmują kanał digital.
Umowę zawarto na czas nieokreślony.
Agencja została wybrana w drodze zapytania ofertowego.
Operator komórkowy poszerza ofertę rozrywkową.
Gazeta wzmacnia swój dział "Wyborcza Tech".
Telekom pozostaje z dotychczasowym partnerem mediowym.
Postępowanie jest w fazie finałowej.
Na kluczowe stanowiska zostali pozyskani Tim Bath (wcześniej w Abbott Mead Vickers BBDO) i Ben Joyce (wcześniej w Jaguar Land Rover).
Agencja zdobywa tytuł już po raz czwarty z rzędu.
Producent Jacka Daniel'sa zwiększył sprzedaż w II kw. roku obrotowego 2018 o 10 proc.