piątek, 15 grudnia 2017
Dzięki temu prawie zrówna się z numerem dwa na rynku.
Trwa poszukiwanie następcy.
Wartość transakcji to 10 mln zł.
Transakcja nie zmienia zasad funkcjonowania Kamikaze na polskim rynku.
To pierwsza kampania USP Zdrowie realizowana z agencją Leo Burnett.
Bank prezentuje funkcjonalności aplikacji mobilnej.
Wdrożeniu usługi towarzyszy promocja dla konsumentów.
Działania prowadzi agencja Korporacja Stylu.
Film dystrybuowany przez Next Film (Agora) zarobił na świecie ponad 20 mln dol.
Dzisiaj startuje multipleks w centrum handlowym Vivo!.
Startuje nowa kampania marki Maspeksu.
Wartość transakcji to 66 mld dol., z czego 52 mld dol. w akcjach Walt Disney Company, a reszta pokrywa zadłużenie przejmowanej firmy.
Już w 2018 r. reklamodawcy będą mieli za zadanie przestrzegać ściśle zbioru reguł.
Izraelska firma, która mocno odczuła spadek cen leków generycznych, zawiesza też wypłatę dywidendy.