czwartek, 25 stycznia 2018
Starcom wnioskuje jednak, że dynamika wyniesie około 1,8 proc.
Kreacja wpisuje się w trend podkreślający siłę kobiet.
Firma Kino Polska TV nabyła ostatnie 30 proc. udziałów w spółce nadającej kanał naziemny.
Wyłącznym partnerem merytorycznym projektu jest instytut badania opinii GfK Polonia.
Tylko 1 proc. klientów Biedronki wybiera ją z powodu oferty przemysłowej.
Bank uruchomił dla klientów Carrefoura platformę Pl@net Carrefour.
Operator poszerza ofertę dla reklamodawców.
Celem na 2018 r. jest 100 tys. subskrypcji.
Zagrożone są agencje J. Walter Thompson i MediaCom.
Koncern planuje zmniejszenie składu agencyjnego o kolejne 50 proc.
Publicis Italy przygotowało dla marki film o potędze niedoskonałości i indywidualizmu.
Spadająca liczba urodzeń odbija się na obrotach i zysku koncernu - w najbliższym czasie producent pieluch Huggies zwolni 5 tys. osób.
Amerykańska firma ma zapłacić 997 mln euro (1,23 mld dol.) kary za nielegalne umowy z Apple.