środa, 3 października 2018
Krótki termin zgłoszeń - tylko do przyszłego poniedziałku.
Kamila Wójcik odeszła z Johnson & Johnson i objęła stanowisko w firmie Henkel.
Ich ofertę jako pierwsza udostępni platforma NC+.
Wyniki przekroczyły oczekiwania analityków.
Wprowadzenie platformy inPZU na rynek wspiera kampania reklamowa pod hasłem "Oszczędzaj, inwestując".
Firma płatności bezgotówkowych zdecydowała się zmienić agencję PR.
Marka kontynuuje linię kreatywną "Kto powiedział, że".
Do emisji trafiły dwa nowe spoty jednej z najważniejszych marek czołowego producenta leków w kraju.
Pani Eugenia, bohaterka pierwszego spotu, poleca serki Twój Smak.
W spocie dla Vipsters wystąpiła Barbara Kurdej-Szatan.
Agencja odpowiada za identyfikację wizualną i kampanię wydarzenia: "Sztuka do rzeczy. Design w Krakowie".
Zbigniew Zegler rozstaje się z rozgłośnią.
Agencja odpowiada za kampanię digitalmarketingową i promocję konsumencką dla tego klienta.
Marka Maspeksu usuwa syrop glukozowy i olej palmowy z Mlekołaków i wspiera działania kampanią.
Stacja Agory promuje program prezentera i jego najnowszy album.
Klient wraca do agencji po kilkumiesięcznej przerwie, gdy bank obsługiwała agencja Digital Resolution.
Przełamany został trwający przez cztery kolejne kwartały trend spadkowy.
To reakcja firmy na falę krytyki dotyczącej warunków pracy w jej magazynach.
Lavazza chce w ten sposób wzmacniać swoje kanały office coffee service i vending.