wtorek, 4 grudnia 2018
Zdaniem większości polskich media plannerów to TVN Media jako pierwsze biuro reklamy wprowadzi możliwość programatycznego zakupu TV - wierzy w to 41 proc.
Od czterech lat pracował na stanowisku dyrektora zarządzającego.
Wzmocnienia w dziale badawczo-analitycznym.
Dziennikarka poprowadzi pasmo "W rytmie dnia".
Firma Polskie ePłatności kupi je od Eurocashu za ok. 110 tys. zł.
Nowa aplikacja jest prosta jak pizza margherita - przekonuje bank.
Gametoon HD, FightBox HD oraz DocuBox HD dostępne będą w pakiecie Max. Kanał Kino Polska zyskuje jakość HD.
Chińczycy wybrali Polskę na debiut sieci retailowej w regionie.
Agencja wprowadza nową strategię komunikacyjną firmy shoppermarketingowej.
Wystartowała kampania marki Maspeksu nakierowana na bożonarodzeniową pomoc.
Działania przygotowały agencje Opus B, Starcom i 38PR & Content Communication.
Prawdopodobna wycena chińskiej spółki to 25-30 mld dol., a pierwszy dzień notowań - 12 grudnia.
Team kreatywny chce rozpocząć własną działalność i poszukuje jeszcze jednego partnera.
Transakcja przejęcia marek takich jak Horlics i Boost opiewa na 3,3 mld euro.
W 2019 r. 20 młodych firm może dostać od grupy po 100 tys. euro.