M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Masonite startuje z wiosenną kampanią reklamową płyt tłoczonych

Serwis Dzienny | 2 kwietnia 2003, 00:00

Masonite, producent płyt tłoczonych, z których produkuje się drzwi wewnętrzne, przygotował wiosenną kampanię reklamową. Kampania jest częścią szerszych działań Masonite...

Masonite, producent płyt tłoczonych, z których produkuje się drzwi wewnętrzne, przygotował wiosenną kampanię reklamową. Kampania jest częścią szerszych działań Masonite Europe, która w swojej tegorocznej strategii komunikacji bazuje na informacji o pojawieniu się na rynku produktu ze znakiem jakości - drzwi z tłoczonym znakiem Masonite (stylizowane M). Zbudowanie świadomości tego identyfikatora ma pomóc kupującym w znalezieniu w punkcie sprzedaży produktu znanego z reklam. Motywem przewodnim kampanii będzie lupa powiększająca znak Masonite wytłoczony w rogu drzwi. Grupę docelową kampanii tworzą z jednej strony inwestorzy indywidualni (kobiety i mężczyźni w wieku 35-50 lat, mieszkańcy dużych miast, będący w tracie remontowania lub wykańczania mieszkań i domów), a z drugiej - firmy remontowe, architekci i sieci dystrybucji drzwi. Część kampanii kierowana do tej pierwszej grupy obejmie pisma wnętrzarskie (m.in. "Cztery Kąty", "M jak mieszkanie", "Moje Mieszkanie"), a część kierowaną do specjalistów magazyny branżowe (m.in. "Materiały Budowlane", "Murator", "Przewodnik Budowlany", "Architektura i Biznes"). Celem kampanii jest przekonanie grup docelowych do kupowania (bądź sprzedawania) drzwi ze znakiem jakości Masonite jako najlepszych na rynku. Kampania potrwa do końca czerwca br., jej druga fala planowana jest natomiast na budowlany sezon jesienny (wrzesień, październik i część listopada). Uzupełnieniem kampanii prasowej będą działania w internecie (na stronach www.muratordom.pl i www.muratorplus.pl oraz www.masonite.pl), działania public relations oraz akcja mailingowa kierowana do sprzedawców drzwi w Polsce. Planowaniem kampanii i zakupem mediów zajęła się agencja Aurea Concept, działania public relations prowadzi agencja PR Market Consult. Masonite to firma istniejąca od 1925 r. Jest jednym z największych międzynarodowych producentów płyt pilśniowych. Działa w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,