M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ARC Rynek i Opinia stworzyła firmę zajmującą się m.in. sponsoringiem

Serwis Dzienny | 3 kwietnia 2003, 00:00

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia stworzyła firmę Sponsoring up! mającą się zajmować usługami sponsoringowymi i działaniami z zakresu product...

Firma badawcza ARC Rynek i Opinia stworzyła firmę Sponsoring up! mającą się zajmować usługami sponsoringowymi i działaniami z zakresu product placement. Nowa firma będzie się zajmowała całością działań sponsoringowych: od przygotowania strategii aż do monitorowania efektów przeprowadzonej kampanii. "Projekt powołania takiej struktury powstał przed miesiącem. Jest odpowiedzią na zainteresowanie rynku tą dziedziną działań promocyjnych. Największy popyt jest ze strony średnich podmiotów na rynku, gdyż większe najczęściej opracowują swoje działania wewnętrznie - mówi Marek Wojtczak, sponsorship & product placement director w Sponsoring Up!. - Z badań Sponsoring Meter realizowanych przez ARC Rynek i Opinia wynika, że większość Polaków uważa sponsoring za potrzebny". Firma opracowuje już plan działań dla Banku Amerykańskiego i firmy Logitech. Są one oparte na akcjach public relations i sponsoringu prasowym. Akcje rozpoczną się w ciągu miesiąca. Sponsoring Up! zamierza oferować swoje usługi wszystkim branżom na rynku i realizować projekty m.in. z zakresu sponsoringu sportowego i kulturalnego. W ciągu najbliższego kwartału Sponsoring Up! zostanie wydzielona ze struktur ARC Rynek i Opinia i zostanie niezależną spółką. Marek Wojtczak, szef Sponsoring Up!, jest specjalistą w dziedzinie sponsoringu, promocji i działań public relations. Wcześniej pracował jako dyrektor działu media sponsoring w Impresariat Carlsbad. Przed pracą w Impresariat Carlsbad pracował przy realizacji programu "Idź na całość" w firmie W.W. produkującej ten program. Pracował także jako special event/road manager w Reemtsma Polska, współtworząc ogólnopolski program sponsoringowy dla marek: Mars, West, R1 i Davidoff. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,