Zagranica

Firma Big Lots rozpocznie w USA kampanię wartą 50 mln dolarów

Firma wyprzedażowa Big Lots z Ohio rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię reklamową w telewizji, która ma ją umocnić na...

Firma wyprzedażowa Big Lots z Ohio rozpoczyna pierwszą w swojej historii kampanię reklamową w telewizji, która ma ją umocnić na konkurencyjnym rynku sieci wyprzedażowych w USA. Budżet kampanii wynosi 50 mln dolarów. 30-sekundowe spoty telewizyjne opracowała agencja reklamowa SBC Advertising z Ohio. Firma Big Lots posiadająca 1350 sklepów w 45 stanach uruchamia dwuletni program polegający na połączeniu wszystkich swoich produktów: Pi’N’Save, MacFrugal’s i Odd Lots w jedną markę. W sklepach Big Lots sprzedawane są produkty od około 3000 producentów, m.in.: zabawek, mebli, upominków i sprzętu AGD. Ceny w sklepach są niższe o blisko 20 proc. od cen w sklepach dyskontowych i o mniej więcej 70 proc. od cen w tradycyjnych sklepach detalicznych. W tym roku Big Lots planuje otwarcie 90 nowych sklepów i przemodelowanie 200 istniejących sklepów w celu zwiększenia sprzedaży produktów meblarskich.