Zagranica

TBWA i Zenith wygrały budżet Sony w Hongkongu

Sony Corp. wybrało TBWA Worldwide (grupa Omnicom) do obsługi budżetu reklamowego aparatów cyfrowych w Hongkongu. TBWA zwyciężyła w przetargu z...

Sony Corp. wybrało TBWA Worldwide (grupa Omnicom) do obsługi budżetu reklamowego aparatów cyfrowych w Hongkongu. TBWA zwyciężyła w przetargu z dwiema agencjami, których nazw nie ujawniono. Budżet nie został ujawniony, ale wiadomo, że wcześniej był on wart ok. 2 mln dol. (gdy obsługiwała go agencja Euro RSCG należąca do grupy Havas). Dodatkowo Sony skonsolidowało swój budżet na planowanie i zakup mediów na terenie Chin. Budżet ten trafił w ręce Zenith Media, który wygrał przetarg ze Starcomem i Dentsu. Budżet mediowy dotyczy wszystkich dywizji Sony i jest wyceniany na 9 mln dol. (“Advertising Age”)