Zagranica

Nokia przekazała wart 100 mln dol. budżet N-Gage agencji Grey

Agencja reklamowa Grey Worldwide wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu strategiczno-kreatywnego nowego telefonu komórkowego Nokii. Wysokość budżetu reklamowego telefonu N-Gage...

Agencja reklamowa Grey Worldwide wygrała przetarg na obsługę globalnego budżetu strategiczno-kreatywnego nowego telefonu komórkowego Nokii. Wysokość budżetu reklamowego telefonu N-Gage wynosi 100 mln dol. Kampania telefonu N-Gage rozpocznie się wraz z launchem tego produktu, który powinien nastąpić przed końcem roku. Grey Worldwide obsługuje Nokię w Europie. W przetargu na budżet marki N-Gage Grey startowała obok agencji reklamowej Bates należącej do grupy Cordiant Communications, która pracuje dla Nokii w Azji, a ostatnio wygrała budżet Nokii z zakresu działań BtoB w USA. Trzecią agencją reklamową, która starała się o budżet telefonu N-Gage, była niezależna agencja Richards Group pracująca dla Nokii w USA. (“Advertising Age”)